Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Do dyspozycji gości oddanych zostało 36 indywidualnie urządzonych pokoi i apartamentów, z których każdy wyposażony jest w: łazienkę, telewizor LCD, telewizję cyfrową, telefon, minibar, sejf i bezprzewodowy internet. Część pokoi część usytuowana jest od strony rzeki, inne od strony strony gór. Poza tym niektóre pokoje znajdują się na poddaszu.
W hotelowej restauracji Czarna Owca nie brakuje folkowych dekoracji i autentycznych specjałów kuchni łemkowskiej. W menu znajdują się m.in. homiłki, war ze zlepieńcami czy tartianyk. Serwuje się tu też najlepszą w regionie jagnięcinę, a w każdy czwartek świeżo uwędzone pstrągi. Latem organizowane są biesiady na dużym drewnianym tarasie nad rzeką, wieczorem natomiast, w Cafe Bar serwowane są inspirowane tradycją drinki.
Luksusowa strefa HedoniSPA to szczególne miejsce łączące w sobie niezwykły etniczny wystrój i nowoczesną filozofię SPA & Wellness z szeroką ofertą zabiegów i rytuałów z całego świata. Stworzone zostało z myślą o osobach uwielbiających przyjemności i chętnie zaspokajających swoje potrzeby.
W strefie basenowej znajdują się trzy czterometrowe wodospady, basen rekreacyjny, basen solankowy, wanna do floatingu i brodzik dla dzieci. Goście mogą korzystać również z groty solnej.
Beztekstylna strefa saun i łaźni z jacuzzi i prysznicami wrażeń to intymna strefa, w której każdy dorosły może odnaleźć relaks i ukojenie korzystając z sauny, łaźni, term, tężni, studni zanurzeniowej. Organizowane są tu noce saunowe, w trakcie których saunamistrzowie przeprowadzają krótkie ceremonie: wachlują gości baranimi skórami, skraplają wodą za pomocą brzozowych witek, roztaczają wkoło wonne aromaty. W tej strefie znajduje się też prysznic wrażeń, w którym dzięki zróżnicowanym kierunkom strumieni i temperaturom można przenieść się do ciepłego lasu tropikalnego lub na biegun polarny. A wszystko to w otoczeniu odpowiednich efektów zapachowych.
Osoby szukające pomysłów na aktywne spędzenie czasu mogą wypożyczyć rowery, quady, pontony lub deski SUP. Położenie hotelu sprzyja też wypoczynkowi na piaszczystej plaży nad Popradem.
Na tych terenach występują naturalne wody mineralne wodorowęglanowo-magnezowo-wapniowo-żelaziste. Wykazują one działanie neutralizujące sok żołądkowy, działają przeciwzapalnie.
Zimą okolice zmieniają się w raj dla narciarzy. W stacjach narciarskich działa kilkanaście wyciągów orczykowych i talerzykowych oraz krzesełkowych, szkółki narciarskie oraz wypożyczalnie sprzętu.
Nie trzeba jeździć na nartach, aby nie nudzić się w Piwnicznej. Warto wybrać się na spływ łodziami doliną Popradu, wypożyczyć quady lub poznać szlaki turystyczne dla pieszych i rowerzystów.
Zabytki, które warto zobaczyć:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Czarna Owca Marzena Oleś, ul. J.K. Gąsiorowskiego 5, 33-350 Piwniczna-Zdrój, NIP: 6452455558
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Piwniczna SPA&Conference. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".