Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Świetnie zlokalizowany hotel Reymont zapewnia niedrogi nocleg w samym centrum Łodzi. Największe atrakcje miasta znajdują się w zasięgu spaceru. Goście hotelu mogą dojść pieszo do słynnej łódzkiej Manufaktury, na ulicę Piotrkowską czy do Atlas Areny. Walorem lokalizacji jest bliskość centrów handlowych, muzeów oraz terenów rekreacyjnych. W hotelu Reymont można zorganizować spotkania biznesowe oraz konferencje. Jest to także hotel przyjazny zwierzętom.
Pokoje urządzone w klasycznym, nie nachalnym stylu pozwalają odpocząć po dniu spotkań biznesowych, szaleństw zakupowych czy zwiedzaniu miasta. Wyposażone w biurka umożliwiają spokojną pracę czy odpisanie na korespondencję. W pokojach znajdują się także lodówki, można bezpłatnie wypożyczyć łóżeczko dla niemowląt. Do pokoju dwuosobowego w typie standard można wstawić dostawkę. Hotel dba o komfort i bezpieczeństwo swoich Gości.
W hotelu Reymont można zrelaksować się grą w bilard lub za dodatkową opłatą umówić się z masażystą. Nieopodal znajdują się ogrody zoologiczny oraz botaniczny, aquapark i centrum trampolin.
Łódź jest miastem zaskakującym swoją różnorodnością. W 2019 roku w zestawieniu Lonely Planet "Best in Travel" znalazła się na drugim miejscu wśród miast wartych odwiedzenia. Za obowiązkowe punkty podczas pobytu w Łodzi uznano: Manufakturę, dworzec Łódź Fabryczna oraz przejażdżkę rikszą po ulicy Piotrkowskiej. Wszystkie te atrakcje znajdują się nieopodal hotelu Reymont. Oprócz mnóstwa zabytków turystów przyciąga do Łodzi bogata oferta wydarzeń kulturalnych, rozrywkowych i sportowych.
Warto zobaczyć:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: PHH Hotele Sp. z o.o. , Żwirki i Wigury 1, 00-906 Warszawa, NIP: 6762278406
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Reymont. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".