Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
OW Nartorama to przytulny obiekt położony blisko miejscowości Duszniki-Zdrój. Budynek sąsiaduje ze stokiem narciarskim i wyciągiem, który pozwala na bezpośredni wyjazd i zjazd do obiektu. Wyjątkowe usytuowanie daje możliwość bliskiego kontaktu z naturą oraz podziwiania malowniczych widoków na okoliczne góry. Obiekt znajduje się na trasie Serpentina – jednej z pięciu nartostrad przy kolei kanapowo-gondolowej Nartorama Skyway Express, tuż przy 2 wyciągach orczykowych należących do kompleksu Nartorama.
Dla Gości przygotowano komfortowe pokoje urządzone w klasycznym stylu. Wnętrza zostały wyposażone w telewizor z płaskim ekranem, bezprzewodowy internet oraz prywatną łazienkę z kabiną prysznicową.
Codziennie są podawane wyśmienite posiłki w formie bufetu. Dania są przygotowywane ze świeżych i dobrej jakości produktów.
Osoby pragnące relaksu mają do dyspozycji saunę. To świetny sposób na oczyszczenie organizmu z toksyn i odprężenie po wysiłku na stoku.
Na najmłodszych Gości czeka pełna atrakcji sala zabaw.
Duszniki-Zdrój zaliczają się do czołowych sudeckich kurortów. Właściwości tutejszych wód mineralnych są znane i doceniane już od kilkuset lat. Ze względu na przyjemny smak były poszukiwane jako napój biesiadny przez znakomite rody. Dzięki temu uzdrowisko szybko zyskało szerokie uznanie. Na wyróżnienie zasługuje również dusznicki mikroklimat, mający pewne cechy klimatu podalpejskiego. W Dusznikach-Zdroju koniecznie należy przespacerować się po Parku Zdrojowym położonym w dolinie Bystrzycy Kłodzkiej. Znajduje się tam pijalnia wód, dworek Chopina, duża fontanna, a obok Klasztor Franciszkanów.
Duszniki-Zdrój są miastem z bogatą historią. Początek jego istnienia sięga czasów średniowiecza. Zabytkowy rynek z kamieniczkami, młyn papierniczy z 1605 r. oraz kościół parafialny św. Piotra i Pawła z rzadko spotykaną amboną w kształcie wieloryba mieszczą się w północnej części miejscowości, przy drodze krajowej nr 8.
Zaledwie 10 minut jazdy stąd znajduje się Zieleniec - największy ośrodek narciarski w Kotlinie Kłodzkiej i jeden z większych w Sudetach. Ośrodek cechuje specyficzny mikroklimat (jedyny taki w Polsce) - zbliżony do alpejskiego. Północne stoki Zieleńca, doskonałe tereny narciarskie oraz duża ilość opadów w okresie zimowym sprawiają, że śnieg leży tu przez blisko 150 dni. Zieleniec oferuje 28 wyciągów. Trasy zjazdowe Zieleńca są mocno zróżnicowane pod względem techniki jazdy: od bardzo łatwych do bardzo trudnych. Dla osób uprawiających freestyle na nartach lub snowboardzie Zieleniec oferuje snowpark oraz pełnowymiarową rynnę (halfpipe). Trasy zjazdowe i wyciągi są tak rozmieszczone, że istnieje możliwość (nie ściągając nart czy deski z nóg) przejechania z jednego końca Zieleńca na drugi i z powrotem.
Atrakcje ziemi kłodzkiej:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Nartorama HotRest Sp. z o.o., ul. Zieleniec 136, 57-340 Duszniki-Zdrój, NIP: 8831869549
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest OW Nartorama. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".