Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Hotel Rycerski położony jest w ścisłym centrum Szczecina, w dzielnicy handlowej, nieopodal dworców PKP i PKS oraz kilometr od Rynku Siennego i Zamku Książąt Pomorskich, stanowiących zabytkowe centrum miasta. Wokół znajdziemy mnóstwo restauracji, barów, a nawet browar. Wybudowany z czerwonej cegły Hotel Rycerski jest obiektem kameralnym, pozwalającym się zrelaksować podróżującym służbowo i turystycznie. Goście mogą korzystać z bezpłatnego internetu, a także z sauny, chwalonej restauracji i własnego parkingu. Hotel Rycerski umożliwia organizację szkoleń, konferencji oraz spotkań biznesowych.
Hotel Rycerski oferuje spokojne, komfortowe pokoje z dostępem do bezprzewodowego internetu oraz telewizji kablowej. Pomieszczenia utrzymane są w stonowanych barwach, na wyposażeniu znajduje się zestaw do parzenia kawy i herbaty. W łazienkach na Gości czekają ręczniki, mini kosmetyki oraz suszarki do włosów.
Restauracja Rycerska cieszy się dużą popularnością także wśród mieszkańców miasta. Śniadania serwowane są w formie bufetu, dodatkowo można zamówić kolację a la carte. Profesjonalnie obsługiwana restauracja zapewnia różnorodne menu oraz możliwość zorganizowania okolicznościowego przyjęcia. Restauracja Rycerska obsłuży także konferencje czy spotkania biznesowe w zakresie przerw kawowych oraz lunchu.
W restauracji Hotelu Rycerskiego przygotowano menu dla najmłodszych. Sam hotel oferuje zaś dziecięce krzesełka i łóżeczka oraz możliwość podgrzania butelek w całodobowej recepcji.
Szczecin szczyci się terenami zielonymi i zachęca do spacerów. Wizytówką miasta są Wały Chrobrego, czyli 500-metrowe tarasy widokowe położone nad Odrą. Nazywa się je jednym z najpiękniejszych miejsc w Europie, można stąd obserwować rozległą panoramę na rzekę oraz port. Hotel Rycerski znajduje się zaledwie 2 km od nich. Do spacerów zapraszają także szczecińskie bulwary z Aleją Żęglarzy oraz Jasne Błonia – szeroki zieleniec sąsiadujący z gmachem Urzędu Miejskiego.
Muzyczne centrum miasta ulokowało się w nowej siedzibie Filharmonii im. Mieczysława Karłowicza, która choć otwarta jesienią 2014 roku, nawiązuje do tradycji Domu Koncertowego sprzed 130 lat. Jej strzeliste bryły i przeszklona fasada przywodzą na myśl górę lodową w centrum miasta. Z Hotelu Rycerskiego dojdziemy tam spacerem w ciągu kwadransa.
Warto odwiedzić także:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: PHH Hotele Sp. z o.o. , Żwirki i Wigury 1, 00-906 Warszawa, NIP: 6762278406
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Rycerski. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".