Wybierz daty pobytu i pokój
Obiekt zweryfikowany
Obiekt Hotel Iskra spełnia standardy Triverna
Hotel Iskra w Radomiu położony jest w centrum miasta, w bezpośrednim sąsiedztwie parku, 300 m od dworca kolejowego, 400 m od dworca autobusowego, w okolicy sklepów, punktów gastronomicznych i usługowych. Hotel cieszy się dobrą opinią gości, chwalących stosunek jakości do ceny oraz przyjemny personel. Obiekt jest wyposażony w windę oraz trzy sale konferencyjne, stanowiące wygodne miejsce do organizacji szkoleń, imprez okolicznościowych, spotkań panelowych i konferencji.
Pokoje są jasne i czyste, posiadają osobiste łazienki z kabinami prysznicowymi, kosmetykami i ręcznikami, umożliwiają wygodną pracę dzięki dostępności biurka oraz bezprzewodowego internetu. Część pomieszczeń (jedno piętro) posiada klimatyzację (za dodatkową opłatą). Podróżującym z dziećmi do lat 3 hotel może udostępnić bezpłatne łóżeczka.
Hotelowa restauracja Różany Gościniec serwuje śniadania w formie bufetu oraz pozostałe posiłki w ciągu dnia.
W cenie otrzymujesz:
Doba hotelowa
14:00 - 12:00Oferta nie zawiera:
Warunki rezygnacji
Oferta bezzwrotna. W przypadku niewykorzystania pobytu nie przysługuje prawo zwrotu środków. Brak możliwości anulowania i dokonywania zmian w rezerwacji.maks. 1 osoba
maks. 2 osoby
maks. 3 osoby
Radom ma do zaoferowania znacznie więcej, niż mogło by się wydawać na pierwszy rzut oka. Miasto zachęca do spacerów zarówno po terenach zielonych, jak i między zachowanymi zabytkami, w czym pomaga np. szlak turystyczny „Zabytki Radomia”, na którym znajduje się informacja turystyczna oraz ponad 20 lokalizacji – obiektów sakralnych, XIX-wiecznych pałacy i kamienic, a nawet zabytkowych cmentarzy (rzymskokatolicki, żydowski, prawosławny i ewangelicko-augsburski). To jedno z miast, które Kazimierz Wielki zastał drewniane, a zostawił murowane i pozostałości po działalności tego króla oraz późniejsze zabytki sięgające gotyku możemy znaleźć tutaj i dzisiaj.
Radom stanowi także doskonałą bazę wypadową, umożliwiającą eksplorację pobliskich wsi i miasteczek oraz terenów cennych przyrodniczo. Wśród nich warto wymienić szlaki piesze w podmiejskim rezerwacie przyrody Ciszek, będącym częścią Puszczy Kozienickiej, zalew Borki (3,5 km od hotelu), którego plaża i molo przyciągają turystów oraz mieszkańców, a już w samym mieście zachęcające do spacerów zabytkowe parki: park Leśniczówka (1,9 km od hotelu) oraz Stary Ogród w Radomiu (2,3 km od hotelu).
Szczególnie polecamy ponadto:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: PHH Hotele Sp. z o.o. , Żwirki i Wigury 1J, 00-906 Warszawa, NIP: 6762278406
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Iskra. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".
Zapisz się na nasz newsletter
Otrzymuj najlepsze oferty Triverny i informacje o promocjach!