Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Hotel Ikar zaprasza do centrum Poznania. Zaledwie kwadrans spaceru dzieli nas od Starego Rynku, a po sąsiedzku znajduje się wzgórze św. Wojciecha – popularny teren spacerowy mieszkańców Poznania. Bliska odległość od Międzynarodowych Targów Poznańskich sprawia, że hotel ceniony jest przez wystawców i uczestników targów.
Oferujemy Państwu pokoje 2-osobowe z prywatną łazienką, z dostępem do bezpłatnego internetu, a w opcji economy twin także z klimatyzacją. Pokoje są wyposażone w lodówkę, telewizor, telefon, a łazienki w ręczniki i jednorazowe kosmetyki.
Goście mogą korzystać z restauracji oraz hotelowego drink baru. Znajdujące się w ofercie śniadania, serwowane są w formie bufetu w godz. 6:30-10:30.
Hotel Ikar jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych.
Poznań to historyczna stolica Wielkopolski, obecnie piąte pod względem liczby ludności miasto w Polsce z ponad 530 tysiącami mieszkańców. Jest chętnie odwiedzany w celach turystycznych, biznesowych oraz naukowych, ceniony jako centrum uniwersyteckie oraz targowe. Funkcjonuje tu międzynarodowy port lotniczy Poznań-Ławica, a Międzynarodowe Targi Poznańskie, będące największym i najstarszym centrum wystawienniczym w Polsce, są odwiedzane rocznie przez ponad 800 tysięcy osób.
Przez Poznań przebiegają trasy turystyczne: Trakt Królewsko-Cesarski (na tej trasie można podróżować specjalnym tramwajem nr 17), Szlak Piastowski, Szlak Romański, Trasa Kórnicka oraz Wielkopolska Droga św. Jakuba. Wokół miasta wytyczono tzw. Pierścień Rowerowy Dookoła Poznania, połączony z centrum siedmioma szlakami dojazdowymi.
W Poznaniu warto zobaczyć:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: PHH Hotele Sp. z o.o. , Żwirki i Wigury 1 J, 00-906 Warszawa, NIP: 6762278406
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Ikar. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".