Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Hotel Huzar oferuje wypoczynek w spokojnej okolicy centrum Lublina. To dobry wybór dla tych, którzy chcą niespiesznie zwiedzać miasto. Hotel jest znakomitym miejscem do organizacji konferencji, szkolenia czy spotkania biznesowego – zapewnia kompleksową obsługę takich wydarzeń, a do dyspozycji organizatorów i uczestników oddaje aż 7 klimatyzowanych sal konferencyjnych.
Hotel posiada windę, parking, jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych. W wybranych pokojach zainstalowano klimatyzację. Pokoje są przestronne, jasne, mają własne łazienki. Restauracja hotelowa jest zamknięta. Śniadania przygotowywane są przez firmę cateringową w postaci porcjowanych boxów śniadaniowych, które można odbierać z recepcji hotelu w godz. 6:30-10:30.
Stolica Lubelszczyzny jest ciekawym miastem, w którym można spędzić interesujący weekend lub kilka dni. Dobrze utrzymane Stare Miasto ma zwartą budowę, dzięki czemu łatwo trafić w niemal każdy jego zakątek. Nad miastem góruje Zamek Lubelski, skrywający przepiękne średniowieczne malowidła w kaplicy Trójcy Świętej. Miejscem ostatecznej obrony jest donżon, z którego szczytu rozpościera się ciekawa panorama Lublina. Spacerując po centrum Starego Miasta, koniecznie trzeba przyjrzeć się Bramie Krakowskiej – pozostałości po XIV-wiecznych murach obronnych i jednej z dwóch bram prowadzących do średniowiecznego Lublina. Chodząc po mieście, warto wysoko trzymać głowę, aby nie przegapić ciekawych detali kamienic czy postaci, np. balansującego na linie rozpiętej nad Rynkiem sztukmistrza z Lublina. Taras widokowy w Wieży Trynitarskiej pozwoli obejrzeć z wysokości 40 m przemierzone uliczki oraz wzgórze zamkowe.
Spędzając czas w centrum, nie można pominąć pełnego ciekawych zabytków i pomników Placu Litewskiego - to jedyny teren zielony w okolicach Starego Miasta, który otaczają aż trzy pałace! Współczesną atrakcją jest zaś jedna z najnowocześniejszych fontann multimedialnych w Polsce. Fontanna ma kształt dużego liścia i prezentuje ciekawe widowiska wodno-świetlne.Pierwszą część dnia można przeznaczyc na przemierzenie Lubelskiej Trasy Podziemnej – ok. 300-metrowej trasy turystycznej, prowdzącej pod zabudową Starego Miasta. Korytarze i sale rozłożone są na trzech kondygnacjach, na głębokości od 9 do 12 metrów. Trasa zaczyna się w Trybunale Koronnym, biegnie pod ulicami Złotą i Archidiakońską, kończy się zaś w jednej z kamienic przy placu Po Farze, nieopodal którego zlokalizowano Regionalne Muzeum Cebularza. W placówce zapoznamy się ze sposobem przyrządzania cebularza – lokalnego przysmaku – jego historią, przepisem i legendą.
Warto wybrać się także poza centrum, aby zobaczyć:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: PHH Hotele Sp. z o.o. , Żwirki i Wigury 1 J, 00-906 Warszawa, NIP: 6762278406
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Huzar. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".