Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Hotel Hetman*** znajduje się w spokojnej części Rzeszowa, jest dobrą bazą do zwiedzania miasta oraz okolicy. Atutem lokalizacji jest zarówno nieduża odległość od centrum miasta, terenów spacerowych, jak i szosy, ułatwiającej dojazd oraz wyjazd na eksplorację okolicy. Zaledwie 10 minut spacerem od hotelu znajduje się Zamek Lubomirskich, a niespełna kwadrans wystarczy, by przenieść się na bulwary wzdłuż rzeki Wisłok. 20 minut wystarczy, by dojść na centralnie położony Rynek miejski, po drodze uwagę przyciąga multimedialna fontanna.
Dla Gości przygotowano przestronne, jasne pokoje, które wyposażone są w wygodne łóżka, biurka, telewizję naziemną oraz dostęp do bezprzewodowego internetu. Część pokoi jest klimatyzowana i dysponuje aneksem kuchennym z lodówką, umożliwiającym komfortowe warunki dla rodzin z dziećmi.
Hotelowa restauracja o nazwie Podkarpacka szczyci się serwowaniem potraw charakterystycznych dla regionu, specjałów zawierających najlepsze smaki Podkarpacia. W godzinach rannych Restauracja Podkarpacka serwuje śniadania w formie bufetu. Część potraw pochodzi z lokalnych produktów z własnej uprawy. Dla najmłodszych przygotowano dedykowane menu. Restauracja dysponuje również drink barem, serwującym znakomite drinki i koktajle.
Osobom lubiącym aktywnie spędzać czas, hotel Hetman*** daje możliwość skorzystania z minisiłowni.
Hotel Hetman dysponuje parkingiem przeznaczonym dla 50 samochodów osobowych. Parking ten jest bezpłatny dla klientów Triverny.
Hotel przygotował udogodnienia dla dzieci – można zapytać o krzesełko do karmienia, łóżeczka, menu dla dzieci. Hotel jest również przyjazny zwierzętom.
Rzeszów to miasto piękne, pełne uroku i dobrego klimatu. Będąc stolicą Podkarpacia, stanowi dogodną bazę wypadową do zwiedzania regionu. Pobyt w Rzeszowie warto wykorzystać do zobaczenia rezydencji magnackiej Lubomirskich i Potockich w Łańcucie (19 km), urokliwego pałacyku myśliwskiego Potockich w Julinie (35 km), oddania się spacerowi po ścieżkach leśnego rezerwatu przyrody Mójka (30 km), przyjrzeniu się startom i lądowaniom samolotów z tarasu widokowego na lotnisku Jasionka (14 km), wypoczynku nad zalewem w Bratkowicach (18 km), oddychania najodowanym powietrzem w Sołonce (20 km), gdzie znajduje się źródło wody leczniczej i kaskada solankowa. Z Rzeszowa jest już całkiem niedaleko w Bieszczady czy do Magurskiego Parku Narodowego – oba piękne przyrodniczo obszary dzieli od miasta około stu kilometrów.
Najważniejszymi atrakcjami samego Rzeszowa są:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: PHH Hotele Sp. z o.o. , Żwirki i Wigury 1 J, 00-906 Warszawa, NIP: 6762278406
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Hetman Rzeszów. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".