Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Do dyspozycji gości oddano 222 miejsca noclegowe rozmieszczone w 92 komfortowych pokojach i apartamentach. Każdy pokój charakteryzuje się indywidualnym wystrojem. W głównym budynku pałacu wnętrza wyposażono w oryginalne zabytkowe meble i łazienki z kabiną prysznicową lub wanną. W przestronnych pokojach znajduje się duża sypialnia i salonik dzienny ulokowany w jednej z czterech wież. Z głównej części budynku pałacu rozpościera się widok na wspaniały pałacowy park oraz panoramę gór.
Pokoje w pozostałych budynkach otaczających dziedziniec utrzymane są w klimatach karkonoskich. Wnętrza pokoi zostały zaprojektowane tak, aby spełniać oczekiwania gości konferencyjnych, indywidualnych i rodzin z dziećmi. Dla najmłodszych gości hotel przygotował łóżeczka dziecięce i dostawki. Wszystkie pokoje są wyposażone w TV-sat, łącze internetowe, telefon.
Hotelowe SPA & Wellness to miejsce odpoczynku i głębokiego relaksu. Znajduje się tu 18-metrowy basen z przeciwprądem i hydromasażem, jacuzzi z widokiem na Rudawy Janowickie, sauna fińska i turecka. Ponadto w SPA można skorzystać z profesjonalnych zabiegów na twarz i ciało, masaży tradycyjnych i orientalnych oraz rytuałów.
Na terenie obiektu mieszczą się dwie restauracje. Restauracja Ogrodowa, której wnętrze nawiązuje do epoki romantyzmu, jest zlokalizowana w centralnej części pałacu. Do tej restauracji należy rozległy taras z widokiem na zabytkowy park i szczyt Śnieżki. Serwowane są tu dania kuchni europejskiej oraz pieczołowicie dobrane wina i inne alkohole. To idealne miejsce na romantyczną kolację lub uroczystość.
Restauracja Kasztanowa to restauracja bufetowa, w której są podawane codzienne śniadania i obiadokolacje. Mieści się w budynku Stajni.
W hotelowej Kawiarni znajdującej się w hallu recepcyjnym można przy aromatycznej kawie i pysznym deserze oddać się ciekawej lekturze, zapoznać z historią obiektu lub spędzić czas z przyjaciółmi.
Zaplecze rekreacyjne hotelu stanowi historyczny park (15 ha) otaczający pałac, z romantycznymi ścieżkami spacerowymi i biegowymi oraz przygotowane boisko do siatkówki. Jest też możliwość wypożyczenia rowerów i kijków nordic walking.
Najmłodsi goście hotelowi mogą skorzystać z placu zabaw, zajęć na basenie i specjalnie przygotowanego menu w restauracji.
W Wojanowie zobaczyć można cenny gotycki kościół Wniebowzięcia NMP oraz odnowiony historyczny Pałac Wojanów. Natomiast w Łomnicy Dolnej znajduje się barokowa budowla z 1720 roku i zapomniany Pałac Bobrów.
Niezwykłe zabytki, malownicza okolica i bliskość przepięknej Jeleniej Góry oraz szczytów sudeckich sprawiają, że jest to doskonałe miejsce na wypoczynek na Dolnym Śląsku.
W okolicy warto zobaczyć:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Pałac Wojanów Sp. z o.o. , Wojanów 8, 58-508 Jelenia Góra, NIP: 8982041794
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Pałac Wojanów. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".