Wybierz daty pobytu i pokój
Obiekt zweryfikowany
Obiekt Hotel Victoria spełnia standardy Triverna
Dla gości przygotowano przestronne i eleganckie pokoje, wyposażone w telewizor z płaskim ekranem, bezprzewodowy internet oraz łazienkę z kabiną prysznicową i suszarką do włosów.
Hotelowa restauracja oferuje wyśmienite dania kuchni polskiej międzynarodowej. Szef kuchni dba o jak najwyższą jakość i smak potraw. Posiłki są przygotowywane ze świeżych i dobrej jakości produktów. Codziennie podawane są pyszne śniadania w formie urozmaiconego bufetu oraz obiadokolację.
Dla gości szukających chwili wytchnienia i relaksu przygotowano Victoria Relax & Body Center. Tutejsze Spa oferuje szeroki wybór zabiegów i masaży, np.:
zabiegi na twarz:
zabiegi na ciało:
masaże:
Dla wszystkich gości zarówno małych i dużych oddano do dyspozycji pełen atrakcji aquapark. Znajduje się tam duży basen rekreacyjny z dyszami wodnymi, przeciwprądami i gejzerami, zjeżdżalnia wodna, strefa saun (sauna parowa z koloroterapią i aromaterapią, sauna fińska), wanna z hydromasażem, prysznic termalny oraz śnieżna misa.
W cenie otrzymujesz:
Doba hotelowa
15:00 - 12:00Oferta nie zawiera:
Warunki rezygnacji
Oferta bezzwrotna. W przypadku niewykorzystania pobytu nie przysługuje prawo zwrotu środków. Brak możliwości anulowania i dokonywania zmian w rezerwacji.15 m2
maks. 2 osoby
+ 1 dostawka
Atrakcje w okolicy:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: HOTEL VICTORIA s.c., ul. Zamostna 1, 84-239 Bolszewo, NIP: 5882367744
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Victoria. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".
Zapisz się na nasz newsletter
Otrzymuj najlepsze oferty Triverny i informacje o promocjach!