Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Obiekt dysponuje komfortowymi i klimatyzowanymi pokojami 2 i 3 osobowymi. Większość z nich posiada widok na park. Każdy z pokoi wyposażony jest w internet bezprzewodowy, telewizję, lodówkę, oraz czajnik. Goście do użytku posiadają prywatne łazienki z kabiną prysznicową, ręcznikami, zestawem kosmetyków oraz suszarką do włosów.
Restauracja Perła zaskakuje swoim eleganckim wystrojem. Kucharze do przygotowywania rozmaitych dań korzystają z produktów najwyższej jakości. Łączą prostotę z najnowszymi trendami gastronomicznymi. Śniadania serwowane są w formie bufetu, natomiast dania obiadowe są serwowane gościom do stolika, bądź na specjalne życzenie do pokoi.
Doskonałym sposobem na spędzenie czasu wolnego, oraz wypoczęcie i zrelaksowanie się jest skorzystanie ze strefy SPA znajdującej się w obiekcie. Goście mogą odprężyć się w jacuzzi, co doskonale zniweluje stres i rozluźni mięśnie. Innym wariantem jest wybranie się na saunę fińską, która pomoże wyeliminować skutki zmęczenia. W ofercie hotelu znajdują się także różnego rodzaju masaże. Natomiast dla osób pragnących zadbać o swoje ciało przygotowany został gabinet kosmetologiczny, z bogatą ofertą zabiegów.
Dodatkowym atutem położenia hotelu jest niewielka odległość do granicy z Litwą czy Białorusią, około godziny drogi samochodem, umożliwia to zaplanowanie emocjonujących wycieczek i zapoznanie się z tamtejszymi atrakcjami turystycznymi.
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Hotel Perła, ul. Rynek Zygmunta Augusta 22, 16-300 Augustów, NIP: 8460006327
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Perła Augustów. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".