Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Każdy z apartamentów znajdujących się w obiekcie ma swój indywidualny design, który konsekwentnie utrzymuje się w klimacie kompleksu. Pokoje bezpośrednio nawiązują do przyrody poprzez zastosowanie naturalnych surowców stanowiących elementy meblowe i dekoracyjne. Każdy z nich ma swojego patrona - obrazy zwierząt strzegą spokoju swoich lokatorów. Innowacyjne połączenie tradycyjnej nazwy obiektu z jego nietypowym wykończeniem wzbudza ciekawość i zaskoczenie. Zastosowanie naturalnych materiałów i form wprowadza niezwykły klimat i ciepło. Bacówka Radawa SPA to obiekt od początku przemyślany, zaplanowany tak, że każdy poczuje się tu jak w domu.
W wyposażeniu każdego Pokoju Comfort (w głównym budynku) znajduje się: minibar, czajnik, klimatyzacja, Internet, TV, łazienka z kabiną prysznicową lub wanną. Wolnostojące Domki Osada posiadają część sypialną z łóżkiem małżeńskim (możliwość rozłączenia na dwa łóżka pojedyncze) oraz część wypoczynkową z TV i sofą. Wyposażone są w łazienkę z nowoczesnym prysznicem, czajnik, Internet, TV oraz taras zewnętrzny. Ośmioosobowe, luksusowe domki Modern Folk posiadają 3 sypialnie, pokój dzienny z aneksem kuchennym, łazienkę oraz drewniany taras z grillem.
Goście Bacówki mają możliwość skorzystania z luksusowego SPA, będącego oazą spokoju i wypoczynku. Do dyspozycji gości są m.in.: basen kryty, sauna sucha, gabinety masażu, jacuzzi zewnętrzne, balia z gorącą wodą, grota solna, strefa wypoczynku przy kominku, strefa wypoczynku na tarasie. Ponadto na terenie Bacówki Radawa znajduje się: basen zewnętrzny, boisko do badmintona, minigolf, lodowisko oraz boisko do koszykówki (atrakcje sezonowe).
Restauracja FERULA to najlepsze miejsce na obiad - elegancki lokal z urzekającym widokiem na sosnowy las, który zapewnia niezapomniane doznania smakowe. Dania sporządzone z wyjątkową starannością i dbałością o najdrobniejsze detale zaspokoją podniebienia nawet najbardziej wymagających gości. Hotel Bacówka Radawa & SPA oferuje również przestronną salę PARZENICA w której oferowane są posiłki formie bufetowej a także ORANŻERIĘ gdzie dostępne są kawy a także desery i przekąski.
Z myślą o potrzebach rodzin z dziećmi hotel przygotował bogate wyposażenie pokoi, które zapewni dzieciom bezpieczny i komfortowy pobyt, a rodzicom spokojny wypoczynek. Na prośbę rodziców hotel zabezpiecza kontakty i szafki w pokoju, udostępnia łóżeczko dla niemowlaka, podgrzewacz do butelek, elektroniczną nianię, wanienkę, nocnik, podest łazienkowy. Na terenie obiektu do dyspozycji dzieci są place zabaw, sala zabaw, sala klocków, sala kinowa.
Bacówka Radawa SPA oddalona jest 39 km od Przemyśla,14 km od Jarosławia oraz o 39 km od Łańcuta.
Okoliczne tereny zachęcają do uprawiania rozmaitych form aktywnego wypoczynku. mogą również jeździć konno wraz z przewodnikiem. Organizowane są przejażdżki bryczką, konne wyprawy wraz z przewodnikiem, a zimą kuligi. Przez radawskie lasy prowadzą ścieżki przyrodniczo-krajoznawcze ze stanowiskami i punkty informacyjnymi o miejscowej przyrodzie, zwierzętach i o pracy leśników.
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: PREIS Paweł Preisner, Eugeniusza Kwiatkowskiego 38/44, 35-311 Rzeszów , NIP: 8133199720
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Bacówka Radawa SPA. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".