Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Hotel Ibis Katowice Zabrze to tętniący życiem ekonomiczny hotel otwarty dla wszystkich. Hotel położony jest w centrum miasta, posiada dobrą komunikację z lotniskiem Pyrzowice (30 minut), autostradą A4 (3 km) i innymi miastami regionu, dzięki czemu jest idealnym przystankiem w podróżach biznesowych.
Do dyspozycji gości Hotelu Ibis oddano ponad sto klimatyzowanych pokoi. Każdy pokój posiada oddzielną łazienkę, telewizję satelitarną i bezprzewodowy dostęp do internetu. Pokoje są nowoczesne, ale przytulne. W ofercie znajdują się pokoje 2-osobowe z łóżkiem małżeńskim lub dwoma oddzielnymi.
W hotelu mieści się całodobowy bar z napojami i przekąskami oraz restauracja oferująca wyśmienite burgery. Hotel posiada windę i jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych.
Zabrze znajduje się w zachodniej części województwa śląskiego, jest dobrze skomunikowane z innymi miastami Górnośląskiego Okręgu Przemysłowego. Największe turystyczne atrakcje miasta to obiekty industrialne, które wyróżniają Zabrze na mapie Polski, a nawet Europy.
Co zobaczyć w Zabrzu:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: DeSilva Górny Śląsk Sp. z o.o., ul. Józefa Lompy 33, 46-300 Olesno, NIP: 5761582509
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Ibis Katowice Zabrze. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".