Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Hotel Belwederski to rozwiązanie dla biznesu i turystyki. Położony tuż przy Parku Łazienkowskim, w odległości 15 minut samochodem od Dworca Centralnego i 20 minut od Starego Miasta, pozwala jednocześnie załatwiać sprawy firmowe, jak i cieszyć się atrakcjami Warszawy.
W styczniu 2017 roku zakończony został kapitalny remont hotelu, wymienione zostało całe wyposażenie pokoi. Dzięki niemu obiekt posiada przestronne pokoje wyposażone w biurka, zestawy do parzenia kawy i herbaty, dostęp do telewizji kablowej oraz bezpłatny dostęp do internetu. Wszystko to zapewnia spokojny wypoczynek i wygodne miejsca do pracy dla Gości. Każdy z pokoi posiada łazienkę wyposażoną w kabinę prysznicową oraz suszarkę do włosów.
Dla zmotoryzowanych Hotel Belwederski dysponuje niewielkim parkingiem. Nie ma jednak możliwości wcześniejszej rezerwacji i dostępność zależy od sytuacji na miejscu.
Odbudowana po zniszczeniach wojennych Warszawa ma wiele do zaoferowania, nie tylko jako stolica Polski, ale też prężnie rozwijające się miasto. W ostatnich dekadach powstały nowe, atrakcyjne placówki muzealne, zadbano o przestrzeń zieleni miejskiej oraz koryta Wisły, dzięki czemu stworzono wiele dogodnych miejsc spacerowych. Hotel Belwederski znajduje się pomiędzy dwoma parkami: Łazienkami Królewskimi oraz Morskim Okiem, więc jest gdzie pospacerować. Spacer w Parku Łazienkowskim powinien być obowiązkowym punktem wizyty w hotelu – to jeden z najpiękniejszych kompleksów ogrodowych w kraju, centralną część parku zajmuje Pałac na Wyspie, to letnia rezydencja ostatniego króla Polski, Stanisława Augusta Poniatowskiego.
Miejsca, które warto odwiedzić:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: PHH Hotele Sp. z o.o. , Żwirki i Wigury 1 J, 00-906 Warszawa, NIP: 6762278406
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Belwederski. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".