Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Opolszczyzna zachwyca pięknem przyrody rezerwatów i parków krajobrazowych, malowniczo położonymi jeziorami i wstęgami rzek. Turystów żądnych wiedzy przyciąga zabytkowymi pałacami i zamkami. Można spróbować tu regionalnych przysmaków, uczestniczyć w ludowych obrzędach, poznać zapominane już rzemiosła czy prześledzić życie prastarej śląskiej wsi w skansenie.
Znakomita lokalizacja hotelu DeSilva Premium pozwala na zapoznanie się z zabykami samego miasta – w odległości zaledwie 300 m spaceru znajduje się zabytkowy dworzec kolejowy, romantycznie podświetlony wieczorami, w podobnej odległości można podziwiać najpiękniejszą opolską fontannę – Ceres z wielopostaciową grupą rzeźbiarską, która od stu lat zdobi plac Daszyńskiego. Sam hotel zaś położony jest tuż nad malowniczym kanałem Młynówki, który stanowi część tzw. Opolskiej Wenecji. Spacery wzdłuż brzegu oraz po historycznych mostach są bardzo przyjemne. Alternatywne podziwianie nabrzeża możliwe jest z pokładu gondoli pływającej po kanale.
Atrakcje Opola, które warto zobaczyć podczas pobytu:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Sylwia Respondek, ul. Józefa Lompy 33, 46-300 Olesno, NIP: 5761110118
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest DeSilva Premium Opole. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".