Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Hotel Ognisty Ptak*** położony jest w malowniczej okolicy, w małej miejscowości Ogonki. Jest to idealne miejsce na odpoczynek i zacieśnienie więzi z całą rodziną bądź w gronie znajomych. Okalające obiekt zielone i bujne lasy oraz położone kilka metrów od obiektu jezioro Święcajty zapewni gościom relaks na łonie natury. Usytuowanie obiektu 7 km od Węgorzewa i 20 km od Giżycka sprawia, że wszystkie najważniejsze atrakcje są na wyciągnięcie ręki.
Obiekt swoim gościom oferuje pobyt w komfortowych i eleganckich pokojach oraz całorocznych bungalowach. Wyposażone są w telewizor z płaskim ekranem, radio-budzik, telefon, internet bezprzewodowy oraz sejf. Każdy posiada prywatną łazienkę z kabiną prysznicową, suszarką do włosów, zestawem ręczników i kosmetyków. Dodatkowo bungalowy posiadają taras z meblami ogrodowymi i salon z kominkiem.
Dla prawdziwych smakoszy hotelowa restauracja oferuje dania pochodzące z różnych stron świata, jednakże specjalizuje się w daniach ze świeżych ryb, poławianych z okolicznych jezior. Na niepowtarzalny klimat tego miejsca wpływa przepiękny wystrój wnętrza, nawiązujący wyglądem do scenerii ekskluzywnych promów oraz widok rozciągający się na malownicze jezioro. W Tawernie „Albatros” panuje nieco swobodniejszy klimat, marynistyczny wygląd sali idealnie wpasowuje się w charakterystykę regionu. Serwowane tam dania przygotowywane są z dużą starannością i precyzją. Dla najmłodszych gości hotelu zostało przygotowane specjalne menu. W okresie letnim istnieje możliwość zorganizowania grilla bądź ogniska.
Z myślą o różnorodnych potrzebach, hotel oferuje swoim gościom Mazurskie SPA ze strefą relaksu i Instytutem Piękna. Udostępniony został kryty basen z przeciwprądami o rozmiarze 6x10 metrów, brodzik dla dzieci z atrakcjami wodnymi, jacuzzi, sauna, balia z zimną wodą, ogród tropikalny, dwa gabinety kosmetyczne oraz trzy gabinety masażu. W obiekcie znajduje się wykwalifikowany personel składający się z lekarzy, dietetyków i masażystów. Pobyt w SPA to gwarancja udanego i zdrowego wypoczynku na Mazurach.
Na terenie obiektu znajduje się również dużo atrakcji dla dzieci i dorosłych, wszystko po to by móc kreatywnie spędzić wolny czas. W ogrodzie dostępny jest dobrze wyposażony i nowoczesny plac zabaw, duża trampolina z zabezpieczeniem, boisko do siatkówki, wypożyczalnia rowerów, siłownia plenerowa, prywatna plaża ze zjeżdżalnią wprost do jeziora, kosze i leżaki plażowe, port z wypożyczalnią sprzętu wodnego. Natomiast wewnątrz obiektu znajduje się stół do bilarda, ping pong-a, piłkarzyki, a także spełniająca wszystkie zasady bezpieczeństwa sala zabaw dla dzieci z dwupoziomowym małpim gajem, basenem z kolorowymi piłeczkami, zjeżdżalnią, bujaczkami grami planszowymi, klockami i wieloma innymi zabawkami.
Hotel Ognisty Ptak*** znajduje się na północnym-wschodzie Polski w województwie warmińsko-mazurskim. Położony jest na trasie z Giżycka do Węgorzewa, we wsi Ogonki.
Region jest bardzo atrakcyjny turystycznie, każdy znajdzie dla siebie coś odpowiedniego co zaspokoi jego chęć odpoczynku czy aktywności fizycznej. Miejsce to jest idealne do plażowania nad jeziorem ze względu na jego bliskie położenie od obiektu. Miłośnicy sportów wodnych mogą wybierać spośród różnorodnego sprzętu dostępnego w wypożyczalni. Dla osób lubiących zwiedzanie, w najbliższej okolicy Hotelu Ognisty Ptak znajdują się liczne atrakcje, m.in.:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Mazurskie Centrum Kongresowo-Wypoczynkowe Zamek Ryn sp. z o.o. , Plac Wolności 2, 11-520 Ryn, NIP: 7393112796
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Ognisty Ptak. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".