Wybierz daty pobytu i pokój
Obiekt zweryfikowany
Obiekt Hotel Piotr SPA & Wellness spełnia standardy Triverna
Hotel Piotr SPA&Wellness to kompleks położony w malowniczej miejscowości Boguszów-Gorce z najwyżej położonym Rynkiem w Polsce, u podnóża góry Mniszek (711 m n.p.m.) na pograniczu Gór Wałbrzyskich i Kamiennych w Sudetach, stworzony z myślą o Państwa idealnym wypoczynku.
Kompleks obejmuje hotel z 27 pokojami, restaurację, taras słoneczny, strefę SPA&Wellness z basenem z masażerami, wanną jacuzzi, brodzikiem dla dzieci oraz 3 saunami: suchą, parową i aromatyczną, salon masażu i zabiegów na ciało, grotę solną, salę konferencyjno-balową, dwutorową kręgielnię oraz salę bilardową.
Komfortowe pokoje przystosowane są dla 2, 3 lub 4 osób, hotel przygotował także dwa apartamenty deluxe suite. Każdy pokój posiada prywatną łazienkę wyposażoną w kabinę prysznicową, suszarkę do włosów, kosmetyki i ręczniki. Pokój ma dostęp do bezprzewodowego internetu, znajduje się w nim biurko do pracy, telewizor LCD z kanałami satelitarnymi, lodówka, szafa, telefon, zestaw do parzenia kawy i herbety, powitalna woda butelkowana.
Restauracja Magdalenka posiada cztery stylowe, klimatyzowane sale restauracyjne i bankietowe. Taras słoneczny z widokiem na górę Mniszek umożliwia organizowanie imprez integracyjnych lub grilla na świeżym powietrzu.
Strefa SPA&Wellness posiada basen rekreacyjny z masażerami, jacuzzi, brodzikiem dla dzieci oraz sauny fińską i parową, a także siłownię. Po sąsiedzku znajdują się salon masażu i zabiegów na ciało oraz grota solna.
W cenie otrzymujesz:
Doba hotelowa
15:00 - 11:00Oferta nie zawiera:
Warunki rezygnacji
Oferta bezzwrotna. W przypadku niewykorzystania pobytu nie przysługuje prawo zwrotu środków. Brak możliwości anulowania i dokonywania zmian w rezerwacji.22 m2
maks. 2 osoby
20 m2
maks. 2 osoby
25 m2
maks. 2 osoby
+ 1 dostawka
25 m2
maks. 3 osoby
+ 1 dostawka
28 m2
maks. 4 osoby
+ 1 dostawka
28 m2
maks. 4 osoby
+ 1 dostawka
40 m2
maks. 2 osoby
+ 2 dostawki
40 m2
maks. 2 osoby
+ 2 dostawki
Boguszów-Gorce to dolnośląskie miasto w powiecie wałbrzyskim z najwyżej położonym ratuszem w Polsce. Pod tą nazwą powstało w 1973 roku z połącznia Boguszowa i Gorc. Miejscowość jest bardzo malowniczo położona na pograniczu Gór Wałbrzyskich i Gór Kamiennych w Sudetach Środkowych, nieopodal granicy Parku Krajobrazowego Sudety Wałbrzyskie. Kiedyś było to zagłębie przemysłu górniczego z dwiema kopalniami węgla kamiennego. Po zamknięciu kopalń miasto postawiło na rozwój turystyki i sportu. Atutem Boguszowa-Gorc jest cicha i spokojna okolica, w której można aktywnie odpocząć w pięknych okolicznościach przyrody. Swoje ulubione miejsca znajdą tutaj miłośnicy górskich wypraw trekkingowych, biegacze, amatorzy kolarstwa górskiego czy narciarstwa.
Co warto odkryć w okolicy:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe Commax Zdzisław Sommerfeld, ul. Kościuszki 5, 58-371 Boguszów-Gorce, NIP: 8861522187
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Piotr SPA & Wellness. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".
Zapisz się na nasz newsletter
Otrzymuj najlepsze oferty Triverny i informacje o promocjach!