Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Do dyspozycji gości oddanych zostało 17 pokoi gościnnych wyposażonych zgodnie ze standardami 3-gwiazdkowego hotelu. W każdym pokoju znajduje się: oddzielna łazienka z kabiną prysznicową lub wanną, telefon oraz dostęp do bezprzewodowego internetu WiFi. Niemal z każdego okna roztaczają się piękne widoki na uliczki Miasteczka Galicyjskiego. Warto wspomnieć, że na życzenie gości przygotowano pokoje EKO, czyli pozbawione wszelkich urządzeń emitujących promieniowanie, które może być szkodliwe, takich jak: odbiorniki TV, czy monitory (goście mogą bezpłatnie wypożyczyć odbiornik TV na czas pobytu).
Pobyt w Miasteczku warto uprzyjemnić sobie wizytą w Cesarsko-Królewskiej Kawiarni Galicyjskiej, gdzie delektować się można aromatem świeżo parzonej kawy. Z kolei sytą strawę goście znajdą w Gospodzie Galicyjskiej mieszczącej się w budynku - replice karczmy żydowskiej z Orawki z przełomu XIX i XX wieku. Tutejsze menu łączy w sobie tradycyjne receptury z czasów Franciszka Józefa I z akcentami kuchni austriackiej, węgierskiej i niemieckiej.
W tym miejscu nie można się nudzić. Spacerując klimatycznymi uliczkami można odwiedzić dawną aptekę, atelier fotografa i zakład zegarmistrzowski, zajrzeć do fryzjera i garncarza oraz dowiedzieć się, jak działał magiel. Dopełnieniem tej wspaniałej lekcji historii jest dwór szlachecki z Łososiny Górnej (rekonstrukcja oryginału) oraz remiza strażacka, gdzie za drewnianymi wrotami odnaleźć można dawne wozy, węże gaśnicze, bosaki, hełmy.
Coraz popularniejszą atrakcją w regionie jest Sądecki Park Etnograficzny prezentujący drewnianą architekturę i tradycyjną kulturę ludową historycznej Sądecczyzny. Liczy on około 20 hektarów i skupia 68 obiektów m.in. zagrody chłopskie, XVII-wieczny dwór szlachecki, folwark dworski.
Warto zobaczyć:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Ośrodek Narciarsko-Rekreacyjny Rytro Sp. z o.o., Rytro 302, 33-343 Rytro, NIP: 7342977664
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Gościniec Galicyjski. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".