Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Apartamenty urządzono w jasnej kolorystyce, z dbałością o szczegóły, które zapewnią komfort podczas pobytu. Wszystkie wnętrza są klimatyzowane i wyposażone w: telewizor, bezprzewodowy dostęp do internetu i sejf. Każdy apartament dysponuje też aneksem kuchennym z lodówką, mikrofalówką, expresem do kawy i zmywarką, a także prywatną łazienką z kabiną prysznicową i suszarką do włosów.
W sąsiedztwie obiektu, znajduje się Hotel Meta**** gdzie za dodatkową opłatą można skorzystać z szerokiej oferty zabiegów SPA oraz hotelowej restauracji.
Warto odwiedzić:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Meta International Sp z o.o., ul.Skośna 4, 43-370 Szczyrk, NIP: 9372513686
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Meta Apartments. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".