Wybierz daty pobytu i pokój
Obiekt zweryfikowany
Obiekt Hotel DeSilva Pruszków spełnia standardy Triverna
3-gwiazdkowy Hotel DeSilva znajduje się w Pruszkowie, w spokojnej, zielonej okolicy nad Stawami Pęcickimi, nieopodal stacji Warszawskiej Kolei Dojazdowej (WKD). To bardzo dobra lokalizacja dla osób chcących zwiedzać Warszawę, ale później spokojnie odpocząć z dala od miejskiego zgiełku.
Wysoki standard i komfort pokoi pozwalają w pełni wypocząć po długim, męczącym dniu, natomiast miły i wykwalifikowany personel recepcji pozostaje do dyspozycji Gości przez całą dobę. Hotel udostępnia 2-osobowe pokoje w typie standard oraz executive, a także apartamenty. W każdym pokoju jest miejsce na dostawki dla dwójki dzieci. Pokoje są klimatyzowane, podłączone do sieci WiFi, wyposażone w lodówkę, sejf, zestaw do parzenia kawy i herbaty, a apartamenty w szlafroki, kapcie, owoce na powitanie oraz powitalnego drinka. W łazience każdego pokoju znajdują się ręczniki, zestaw kosmetyków i suszarka do włosów.
Restauracja hotelu DeSilva promuje dania zdrowej i naturalnej kuchni. Restauracja jest elegancka i posiada przeszkloną ścianę, dzięki której spożywanie posiłków jest jeszcze przyjemniejsze. W słoneczne dni można cieszyć się posiłkiem na świeżym powietrzu, spożywanym na letnim tarasie.
Sąsiedztwo Parku Potulickich, pięknych Stawów Pęcickich, najnowocześniejszego w Europie krytego Toru Kolarskiego oraz Pływalni Miejskiej Kapry sprawia, że obiekt jest idealnym miejscem noclegowym dla osób kochających wypoczynek na łonie natury oraz uprawiających aktywność fizyczną.
W cenie otrzymujesz:
Doba hotelowa
14:00 - 12:00Oferta nie zawiera:
Warunki rezygnacji
Oferta bezzwrotna. W przypadku niewykorzystania pobytu nie przysługuje prawo zwrotu środków. Brak możliwości anulowania i dokonywania zmian w rezerwacji.24 m2
maks. 2 osoby
+ 1 dostawka
40 m2
maks. 2 osoby
+ 1 dostawka
maks. 2 osoby
+ 1 dostawka
Pruszków jest częścią aglomeracji warszawskiej, dobrze skomunikowaną z centrum stolicy, dlatego stanowi wygodną bazę wypadową do zwiedzania zabytków oraz korzystania z atrakcji Warszawy. Z Warszawy do Pruszkowa prowadzą Aleje Jerozolimskie, których przedłużenie na terenie miasta stanowi aleja Wojska Polskiego. W XIX w. Pruszków stał się popularnym letniskiem, położonym przy linii kolei wiedeńskiej. W ładnej okolicy domy budowali bogatsi mieszkańcy stolicy, dzięki czemu dziś możemy podziwiać rozmaite wille, np. pałacyk „Sokoła” z 1876 roku, ale także drewniane budownictwo mieszkalne.
W samym Pruszkowie można zobaczyć także eklektyczny Pałac Teichfelda, współzałożyciela Fabryki Porcelany, klasycystyczny Pałac Potulickich, w którego oficynie mieści się Muzeum Starożytnego Hutnictwa Mazowieckiego (na początku naszej ery w okolicach dzisiejszego Pruszkowa miał istnieć drugi co do wielkości ośrodek metalurgiczny w Europie!) oraz Muzeum Dulag 121, dokumentujące historię niemieckiego obozu przejściowego utworzonego na terenie Zakładów Naprawczych Taboru Kolejowego oraz losy mieszkańców Warszawy wypędzonych z miasta w czasie powstania w 1944 roku.
Miejsca, które warto odwiedzić w okolicy:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Hotele De Silva Sp. z o.o., ul. Puławska 45B, 05-500 Piaseczno, NIP: 5213397811
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel DeSilva Pruszków. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".
Zapisz się na nasz newsletter
Otrzymuj najlepsze oferty Triverny i informacje o promocjach!