Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Monte House Zakopane to nazwa oddająca ideę tego miejsca – drewniany dom u podnórza gór w spokojnej części tatrzańskiej stolicy z komfortowymi pokojami, położony zaledwie kwadrans spacerem od Krupówek czy Wielkiej Krokwi. Do dyspozycji Gości wiele udogodnień, pozwalających aktywnie spędzać czas pod Tatrami oraz relaksować się w przyjemnej domowej atmosferze – w salonie z kominkiem, jadalni z biblioteką, ogrodzie z grillem czy na tarasie z zestawem wypoczynkowym. Obiekt posiada prywatny parking.
Pokoje są urządzone wygodnie i funkcjonalnie – dominują drewno oraz jasne barwy. Część pomieszczeń znajduje się na poddaszu i pozwala poczuć dodatkowy klimat mieszkania w góralskiej chacie. Pokoje posiadają prywatne łazienki, balkony z częściowym widokiem na góry oraz w pełni wyposażone aneksy kuchenne (lodówka, kuchenka mikrofalowa, przybory kuchenne, czajnik elektryczny, zmywarka, płyta kuchenna z okapem, krzesełko dla dziecka). W pokoju znajduje się telewizor z płaskim ekranem, szafa lub garderoba, stół, drewniana podłoga lub parkiet przyjazny alergikom, ogrzewanie, pościel, gniazdko koło łóżka, wieszak na ubrania.
Ponadto w domu jest sucha sauna, ogólnodostępny kącik do parzenia kawy lub herbaty, wspólna jadalnia, pokój gier i zabaw dla dzieci, wspólny salon z kominkiem oraz narciarnia, a latem miejsce i sprzęt do grillowania oraz rowery do aktywnego wypoczynku.
Obiekt jest przygotowany na goszczenie najmłodszych – posiada łóżeczka niemowlęce, krzesełka do karmienia (dostępne są tylko w części jadalnianej) oraz osobną pościel dla dzieci.
Zakopane jest niekwestionowaną stolicą polskich Tatr, dużym ośrodkiem sportów zimowych i w każdej porze roku przyciąga turystów, chcących nacieszyć się majestatem górskich grani, spacerami z pięknymi widokami czy po prostu przebywaniem w mieście o wyrazistych tradycjach i licznych atrakcjach turystycznych. W Zakopanem nie można się nudzić.
Pierwsi turyści zaczęli przyjeżdżać do Zakopanego 150 lat temu, gdy miejscowość w niczym nie przypominała tej dzisiejszej – nie było hoteli, restauracji, wyciągów, dróg, rowerów – Górale dopiero uczyli się, jak podejmować gości. Niepowtarzalne krajobrazy, bliskość gór oraz ciekawość lokalnej kultury sprawiły, że potok przyjezdnych zwiększał się z każdym rokiem, miejsce szybko zaczęło się rozwijać, a otwarte tereny zabudowywać. W 1933 roku Zakopane, już jako znany kurort międzywojennej Polski, otrzymało prawa miejskie i stało się najwyżej położonym miastem w kraju. Obecnie oferta rozrywkowo-kulturalno-kulinarna dla osób odwiedzających Podhale jest bardzo bogata. Zakopane wciąż przyciąga turystów i stanowi doskonałą bazę do wyjść w góry – istnieje cała sieć znakowanych szlaków pieszych o różnym stopniu trudności.
Co zobaczyć w Zakopanem?
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Old New Maria Borgosz-Smaga, Jakub Smaga s.c., Władysława Broniewskiego 14, 34-500 Zakopane , NIP: 7343516250
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Monte House Apartments. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".