Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Hotel Jan usytuowany jest na ulicy Grodzkiej 11, zaledwie 50 metrów od Rynku Głównego Krakowa. Jest to kameralny hotel, mieszczący się w zabytkowej, 600-letniej kamienicy, gustownie i elegancko wyposażony, w pełni dostosowany do współczesnych wymagań i potrzeb gości. Hotel Jan posiada całodobową recepcję, duże, przestronne hole oraz windę obsługującą wszystkie kondygnacje.
Hotel Jan posiada 27 pokoi, których okna wychodzą na wiodącą między Rynkiem a Wawelem ul. Grodzką lub na dziedziniec kamienicy. Pokoje są elegancko urządzone – wszystkie pomieszczenia wykończone zostały z poszanowaniem tradycji i historycznego charakteru miejsca, a zarazem funkcjonalnie i komfortowo, ze wszelkimi niezbędnymi udogodnieniami. Pokoje są klimatyzowane, w każdym znajduje się sejf, TV oraz dostęp do WiFi. W łazienkach znajdują się suszarki do włosów, ręczniki i środki myjące.
Na parterze umiejscowiona jest sala śniadaniowa urządzona w formie oranżerii, w której witają egzotyczne rośliny i drzewa. Sala ta może być również wykorzystywana jako miejsce konferencji i imprez rozrywkowych różnego typu. Ponadto na parterze i w piwnicach kamienicy znajduje się Alcatraz Bar.
Lokalizacja obiektu daje łatwy dostęp do wszelkich atrakcji proponowanych przez centrum krakowskiego Starego Miasta. Minutowy spacer wystarcza, by dojść na pełen kawiarni, restauracji i pubów Rynek Główny, do pięknych kompleksów klasztornych dominikanów czy franciszkanów, na przystanek tramwajowy, skąd można dostać się w inne części miasta. 3 minuty są potrzebne, by znaleźć się w cieniu zadrzewionych Plant – spacerowego pierścienia okalającego Stare Miasto i doprowadzającego do wawelskiego wzgórza.
Kraków – klejnot na turystycznej mapie Polski – nieprzerwanie przyciąga turystów krajowych i zagranicznych. Królewskie miasto oferuje rozrywki dla ciała i duszy, daje także możliwość poznawania atrakcji województwa małopolskiego. Centralna lokalizacja Hotelu Jan pozwala cieszyć się życiem metropolii w ciągu dnia oraz popołudniowym i wieczornym gwarem uliczek Starego Miasta. Stąd Kraków można przemierzać pieszo we wszystkich kierunkach. Znajdujemy się w obrębie dawnych murów miejskich, nieopodal zacienionych alejek Plant, otaczających Stare Miasto. Z hotelu niemal wychodzi się na Rynek Główny – serce miasta, nad którym królują przepięknie zdobione pałace i kamienice, a co godzinę rozbrzmiewa hejnał mariacki. Wokół reprezentacyjnego placu można przysiąść w którymś z licznych ogródków, napawać się widokiem dorożek, kwiaciarek oraz spacerujących turystów i mieszkańców, którzy równie często zaglądają do centrum swojego miasta. Niedługi spacer dzieli ul. Grodzką od innej zabytkowo-rozrywkowej dzielnicy – Kazimierza.
Szczególnie polecamy:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Dariusz Sowa Alex Bis, ul. Grodzka 11, 31-006 Kraków, NIP: 7361549797
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Jan Kraków. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".