Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
W Hotelu Wawel Queen historia łączy się z nowoczesnym designem. Hotel jest znakomicie zlokalizowany w odrestaurowanej, zabytkowej kamienicy tuż obok Plant i Wawelu, został urządzony w sposób nowoczesny i funkcjonalny. Z szacunku do lokalizacji i z uwagi na wartość historyczną budynku pełen jest historyzujących detali w postaci sztukaterii ściennej. Zachowano rozmaite oryginalne detale historyczne kamienicy, a współczesna artystka przygotowała serię unikatowych portretów, które są motywem przewodnim dekoracji poszczególnych pięter.
Hotel Wawel Queen oferuje 49 szykownych, świetnie wyposażonych, klimatyzowanych pokoi z podłączeniem do sieci Wi-fi. Wystrój wnętrz jest niesztampowym połączeniem współczesnych trendów w designie, historycznych detali i mocnych akcentów kolorystycznych. W każdym pokoju znajduje się oryginalny portret kobiety - nawiązujący do nazwy hotelu oraz do artystycznych tradycji Krakowa. Na wyposażeniu pokoi znajdują się: minibar, smart TV, sejf, zestaw do prasowania, zestaw kosmetyków, ręczniki.
W hotelu mieści się restauracja, która przygotowuje śniadania w formie bufetu oraz live cooking, czyli gotowane na żywo, personalizowane posiłki zgodnie z wymaganiami Gości.
Część reprezentacyjną hotelu stanowi obszerne lounge z recepcją, w którym gra światła, kontrastowe kolory oraz obszerne eleganckie kanapy i fotele tworzą przyjazną dla odbiorcy całość. Dodatkowym miejscem stworzonym dla potrzeb kameralnych spotkań jest Sala Klubowa w stylu angielskim ze zdobioną biblioteką i meblami typu chesterfield.
Kraków – klejnot na turystycznej mapie Polski – nieprzerwanie przyciąga turystów krajowych i zagranicznych. Królewskie miasto oferuje rozrywki dla ciała i duszy, daje także możliwość poznawania atrakcji województwa małopolskiego. Centralna lokalizacja Hotelu Wawel Queen pozwala cieszyć się życiem metropolii w ciągu dnia oraz popołudniowym i wieczornym gwarem uliczek Starego Miasta. Stąd Kraków można przemierzać pieszo we wszystkich kierunkach. Znajdujemy się przy zacienionych alejkach Plant, otaczających Stare Miasto. Kilkuminutowe spacery przenoszą nas do zabytkowo-rozrywkowych dzielnic – Starego Miasta, Salwatora oraz Kazimierza. Stąd bardzo łatwo dojdziemy na Rynek Główny – serce miasta, nad którym królują przepięknie zdobione pałace i kamienice, a co godzinę rozbrzmiewa hejnał mariacki. Wokół reprezentacyjnego placu można przysiąść w którymś z licznych ogródków, napawać się widokiem dorożek, kwiaciarek oraz spacerujących turystów i mieszkańców, którzy równie często zaglądają do centrum swojego miasta.
Szczególnie polecamy:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Hotel Queen Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k., ul. Straszewskiego 12, 31-101 Kraków, NIP: 6762565471
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Wawel Queen. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".