Wybierz daty pobytu i pokój
Obiekt zweryfikowany
Obiekt Hotel Moderno spełnia standardy Triverna
Hotel Moderno w Poznaniu powstał z pasji właścicieli do gościnności na najwyższym poziomie, stworzony z myślą o Gościach ceniących nowoczesność i wygodę. Oferuje współcześnie zaaranżowane wnętrza, zachwycającą smakiem restaurację, profesjonalne sale konferencyjne i szkoleniowe, gabinet masażu, saunę fińską, monitorowany parking i garaż. Znakomita lokalizacja hotelu w pobliżu Dworca Głownego PKP, Międzynarodowych Targów Poznańskich oraz wjazdu na autostradę A2 to ogromny atut Hotelu Moderno.
Pokoje w Hotelu Moderno to przestrzeń zaaranżowana z największą dbałością o wygodę Gości. Minimalistyczny wystrój i nowoczesne wyposażenie tworzą modelowe warunki do wypoczynku i pracy. Hotel oferuje pokoje w standardach classic oraz business. Pokoje posiadają dostęp do Internetu (WiFi i kablowy) oraz indywdualnie sterowaną klimatyzację z regulacją co pół stopnia. Na wyposażeniu pokoi znajdują się: wygodne przedłużone łóżko (ponad 2 m) z podwójnym materacem, 40-calowy telewizor LED, smart TV z pełnym dostępem do internetu, żelazko i deska do prasowania, hotelowe kapcie. W łazienkach czekają ręczniki, kosmetyki, suszarki do włosów. Ponadto pokoje w klasie business posiadają ekspres do kawy Nespresso, zestaw do kawy i herbaty oraz mini lodówkę.
Restauracja Steak&Grill proponuje najwyższej próby dania z grilla, w tym steki z wyselekcjonowanych mięs. Potrawy przygotowywane są w piecu opalanym drewnem. Hotelowa restauracja oferuje także specjały kuchni polskiej i włoskiej. Zwieńczeniem kulinarnej uczty są desery, nad smakiem których czuwa cukiernik Hotelu Moderno. Restauracja Steak&Grill mieści się w nietuzinkowych wnętrzach, które tworzą doskonałą scenerię spotkań biznesowych i rodzinnych.
Ponadto w hotelu znajduje się strefa rekreacyjna, w której Goście mogą korzystać z siłowni, sauny oraz gabinetu masażu. Strefa czynna jest od godz. 6:30 do 22.
W cenie otrzymujesz:
Doba hotelowa
14:00 - 12:00Oferta nie zawiera:
Warunki rezygnacji
Oferta bezzwrotna. W przypadku niewykorzystania pobytu nie przysługuje prawo zwrotu środków. Brak możliwości anulowania i dokonywania zmian w rezerwacji.20 m2
maks. 2 osoby
25 m2
maks. 2 osoby
+ 1 dostawka
20 m2
maks. 2 osoby
25 m2
maks. 2 osoby
+ 1 dostawka
Poznań stanowi ważne centrum gospodarcze, handlowe, naukowe, kulturalne oraz turystyczne w zachodniej Polsce. Jest piątym pod względem liczby ludności miastem w kraju. To także istotny węzeł drogowy i kolejowy. Jest tutaj zlokalizowany międzynarodowy port lotniczy Poznań-Ławica. Każdego roku setki tysięcy osób odwiedzają Międzynarodowe Targi Poznańskie – największe i najstarsze centrum wystawiennicze w Polsce.
Będąc w Poznaniu, warto spróbować przepysznych rogali świętomarcińskich, stanowiących symbol miasta, a także poznać ich historię. Są przygotowywane według ściśle określonej receptury, z połączenia ciasta półfrancuskiego z nadzieniem z białego maku. Co ciekawe, prawo do wypieku posiada jedynie Wielkopolska, gdyż te słodkości wpisano do rejestru Chronionych Oznaczeń Geograficznych. Większy apetyt można zaspokoić w restauracjach oferujących tradycyjne poznańskie przysmaki, jak pyra z gzikiem, plyndze, szare kluchy czy kaczka po poznańsku.
Poznań leży na Szlaku Piastowskim, który jest najstarszą turystyczną trasą w Polsce. Szlak Piastowski łączy trzy grody stołeczne z okresu wczesnopiastowskiego: Poznań, Gniezno oraz Kruszwicę. Kryją się tam ważne zabytki i obiekty naszej historii.
Atrakcje Poznania:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Hotel Kaliski Henryk Kaliski, ul. Kolejowa 29, 60-718 Poznań, NIP: 5980000223
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Moderno. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".
Zapisz się na nasz newsletter
Otrzymuj najlepsze oferty Triverny i informacje o promocjach!