Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Qubus Hotel Gliwice usytuowany jest w centrum miasta, w bliskiej odległości od gliwickiego zabytkowego rynku. Do dyspozycji Gości oddano komfortowe pokoje oraz restaurację.
Wszystkie pokoje urządzone są w klasycznym, nowoczesnym stylu i utrzymane w jasnej kolorystyce. W wyposażeniu jest telewizor, bezprzewodowy dostęp do internetu, a także zestaw do parzenia kawy i herbaty. Każdy pokój dysponuje też prywatną łazienką z kabiną prysznicową lub wanną.
Hotelowa restauracja serwuje głównie dania inspirowane zarówno kuchnią międzynarodową, jak i polską. Menu zależne jest od trwającej pory roku, ponieważ posiłki oparte są na sezonowych, regionalnych produktach. Wspaniałym dopełnieniem do dań mogą być też wyselekcjonowane gatunki win i innych wysokiej klasy alkoholi.
Qubus Hotel Gliwice zlokalizowany jest w centrum Gliwic, kilka minut spacerem od zabytkowego rynku.
Gliwice położone są na Wyżynie Śląskiej, nad rzeką Kłodnicą. Jest to jedno z najstarszych, a zarazem najpiękniejszych miast Śląska. Turystów przyciąga tu bogata historia, charakterystyczna architektura oraz bogata oferta kulinarna.
Warto zobaczyć:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Qubus Hotel Management Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, ul.Skierniewicka 18, 53-117 Wrocław, NIP: 5992364600
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Qubus Hotel Gliwice. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".