Strona główna
Hotele: Trogir
Heritage Hotel Pasike

Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.

Heritage Hotel Pasike ****

Trogir, Chorwacja

Wybierz daty pobytu i pokój

krok 1. Wybierz datę przyjazdu
krok 2. Wybierz datę wyjazdu
krok 3. Wybierz pokój
Hotel Pašike jest wspaniale położony w zabytkowej starówce Trogiru
Opis
Jak dojechać?
Opinie
Zobacz podobne obiekty
Brown Beach House Croatia & SPA
Śniadanie i obiadokolacja w cenie
Bezpłatna anulacja
Oferta kończy się za 3 dni
od 774
za noc za pokój 2-os.
Aminess Casa Lisanj Family Hotel
All inclusive
Bezpłatna anulacja
Oferta kończy się za 2 dni
od 697
za noc za pokój 2-os.
Aminess Maestral Hotel
Śniadanie i obiadokolacja w cenie
Bezpłatna anulacja
Oferta kończy się za 2 dni
od 477
za noc za pokój 2-os.
Aminess Grand Azur Hotel
All inclusive
Bezpłatna anulacja
Oferta kończy się za 1 dzień
od 422
za noc za pokój 2-os.
Crvena Luka Resort
Śniadanie i obiadokolacja w cenie
Oferta kończy się za 2 dni
od 479
za noc za pokój 2-os.
Hotel Marina Selce
Śniadanie w cenie
Oferta kończy się za 2 dni
od 542
za noc za pokój 2-os.

Opis:

Hotel Pašike położony w samym sercu zabytkowego miasta Trogir, jednego z najpiękniejszych miasteczek świata. Hotel wyróżnia przytulna, kameralna atmosfera rodzinnego obiektu, sąsiadującego z urokliwie położonym zespołem zabytkowym, wpisanym na Listę Światowego Dziedzictwa UNESCO oraz przyjemną, zieloną aleją spacerową. Tutaj można poczuć klimat prawdziwej Dalmacji oraz delektować się smakami i zapachami Morza Śródziemnego.

W każdym z 13 pokoi Goście mogą cieszyć się pełną dyskrecją i wyjątkowością, łączącą tradycję i nowoczesny styl życia. Dwuosobowe sypialnie wyróżnia unikalne połączenie stylu i kolorów, przywodzących na myśl najlepsze czasy Trogiru. W pokoju znajdują się zabytkowe meble oraz nowocześnie zaprojektowana łazienka z toaletą, prysznicem z hydromasażem oraz suszarką do włosów. W apartamencie typu Suite oprócz łazienki z jacuzzi i podwójnej sypialni mieści się również oddzielny pokój dzienny z sofą. Dzięki starannie dobranym meblom z ręcznie wykonanymi detalami niepowtarzalna atmosfera pomieszczeń Hotelu Pašike staje się jednym z wakacyjnych wspomnień.

Motto restauracji hotelu Pašike brzmi: „Tylko to, co najlepsze w Dalmacji”. Dzięki temu serwowane potrawy przygotowywane są nie tylko z produktów najwyższej jakości, ale także zgodnie z tradycyjnymi, zdrowymi recepturami kuchni dalmatyńskiej i śródziemnomorskiej, wzbogaconymi nowoczesnymi akcentami. Tutaj delektować można się nie tylko rybami i owocami morza, lecz również specjałami mięsnymi, pysznymi zupami, oryginalnymi, rodzinnymi deserami oraz miejscowymi odmianami dalmatyńskiego wina.

Dla Gości przybywających z najmłodszymi pociechami przygotowano szereg udogodnień w postaci wyposażenia dla dzieci oraz specjalnego, lżejszego menu w restauracji.

Udogodnienia w hotelu:

RestauracjaRestauracja
BarBar
KlimatyzacjaKlimatyzacja
Pobyt z pupilemPobyt z pupilem
Płatność kartąPłatność kartą

Lokalizacja:

Hotel Pašike jest wspaniale zlokalizowany na urokliwej trogirskiej starówce, wpisanej na Listę Dziedzictwa UNESCO, nieopodal pieszej kładki łączącej ze stałym lądem, z dogodnym dojazdem z Magistrali Adriatyckiej oraz głównej chorwackiej autostrady.

Atrakcje:

Zabytkowy Trogir, założony przez greckich kolonistów w III w. p.n.e., jest jednym z najbardziej urokliwych i zapadających w pamięć miasteczek Dalmacji i całej Europy. Jego wąskie uliczki, stare mury, zwarta, średniowieczna starówka i porośnięta palmami promenada tworzą niezwykle romantyczny klimat. Malownicza wysepka połączona jest mostami z drogą wiodącą do Splitu (30 km) – drugiego pod względem wielkości miasta Chorwacji oraz na znacznie większą wyspę Čiovo, na której znajdują się kempingi i malownicze plaże najchętniej odwiedzane przez turystów w tym regionie. Split, stolica Dalmacji, pomimo swojej wielkości i bogatej architektury także jest miejscem uroczym, mającym wiele do zaoferowania wakacyjnym turystom.

Będąc w tej części Chorwacji, warto zapoznać się z bogactwem przyrodniczym kraju i odwiedzić któryś z parków narodowych: PN rzeki Krka czy PN archipelag Kornati.

Miejsca, które warto zobaczyć w Splicie:

  • Pałac Dioklecjana – wpisany na Światową Listę Dziedzictwa UNESCO, jest to główna atrakcja miasta, w której koncentruje się życie turystyczne
  • Promenada Riva – nadmorska promenada z malowniczymi widokami na zatokę, wzdłuż której rosną piękne palmy. Dalej znajduje się duży port, z którego odpływają promy do różnych zakątków Chorwacji
  • Lokalny klimat można poczuć przechadzając się wąskimi uliczkami, przy których znajdują się różne restauracje i kawiarenki, a także udając się na popularny targ rybny Peškarica czy Pazar
  • Wzgórze Marjan – można podziwiać z niego zapierające dech w piersiach widoki. Znajdują się tam także ścieżki rekreacyjne, plac zabaw oraz ogród botaniczny

Jak dojechać?

Samochód

Dojazd w tę część Chorwacji nie jest skomplikowany i w dużej mierze prowadzi autostradami. Z Polski można kierować się na Zagrzeb przez Czechy, Austrię (Graz) i Słowenię lub przez Słowację i Węgry. Od stolicy Chorwacji pozostaje już tylko 380 km, główną autostradą A1, prowadzącą na południe, należy trzymać się kierunku na Split aż do zjazdu 24 – Prgomet. 18 km przed punktem docelowym zjeżdżamy w tzw. Cestę Plano (Cesta Doktora Franje Tudmana), która wiedzie w stronę wybrzeża, do samego Trogiru, na ul. Kneza Trpimira, prowadzącej do samego centrum, gdzie należy skręcić w lewo na Trogirski Most. Zaraz za mostem skręcamy w prawo, w wytyczoną wzdłuż wybrzeża ul. Hrvatskih muczenika, którą dojedziemy pod hotel, znajdujący się po lewej stronie.

Odległość od Warszawy – 1400 km, Krakowa – 1200 km, Zagrzebia – 380 km.

Pociąg i autobus

Do Chorwacji najlepiej przedostać się korzystając z transportu lotniczego. Lotnisko w Splicie znajduje się zaledwie 5,5 km od hotelu. Split i Trogir są połączone komunikacją autobusową ze sobą oraz innymi miastami Dalmacji. W obu miastach znajdują się dworce autobusowe.

Adres

Heritage Hotel Pasike
ul. Hrvatskih mučenika 24
21220 Trogir

Sprawdź ile czasu zajmie Ci podróż samochodem

Oferta prezentowana przez firmę

PAŠIKE, obrt za ugostiteljstvo, vl. Alen Štefanac
Splitska 4
21 220 Trogir
NIP: HR 62974213174
Opinie

Opinię może dodać wyłącznie osoba, która zarezerwowała i zrealizowała pobyt w obiekcie za pośrednictwem Triverna.pl. Dzięki temu mamy pewność, że opinie rzetelnie opisują pobyt w obiekcie.

Opinie prezentujemy dla hoteli, które zostały ocenione przez naszych użytkowników co najmniej 3 razy.

Informacja dla konsumentów:

Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: PAŠIKE, obrt za ugostiteljstvo, vl. Alen Štefanac, Splitska 4, 21 220 Trogir, NIP: HR 62974213174

Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Heritage Hotel Pasike. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.

Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.

Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.

Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.

Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".

Hotel spełnia kryteria:

Triverna
Triverna to ekskluzywny klub hotelowy ze starannie dobranymi ofertami w wyjątkowych cenach specjalnie dla klubowiczów. Korzystając z naszego Klubu masz pewność, że oferowane promocje są unikalnymi okazjami. Możesz zaoszczędzić nawet do 70%.Serwis triverna.pl używa cookies. Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i polityki prywatności. Dowiedz się więcej o celu ich używania - zapoznaj się z naszą polityką prywatności.