Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Hotel Pašike położony w samym sercu zabytkowego miasta Trogir, jednego z najpiękniejszych miasteczek świata. Hotel wyróżnia przytulna, kameralna atmosfera rodzinnego obiektu, sąsiadującego z urokliwie położonym zespołem zabytkowym, wpisanym na Listę Światowego Dziedzictwa UNESCO oraz przyjemną, zieloną aleją spacerową. Tutaj można poczuć klimat prawdziwej Dalmacji oraz delektować się smakami i zapachami Morza Śródziemnego.
W każdym z 13 pokoi Goście mogą cieszyć się pełną dyskrecją i wyjątkowością, łączącą tradycję i nowoczesny styl życia. Dwuosobowe sypialnie wyróżnia unikalne połączenie stylu i kolorów, przywodzących na myśl najlepsze czasy Trogiru. W pokoju znajdują się zabytkowe meble oraz nowocześnie zaprojektowana łazienka z toaletą, prysznicem z hydromasażem oraz suszarką do włosów. W apartamencie typu Suite oprócz łazienki z jacuzzi i podwójnej sypialni mieści się również oddzielny pokój dzienny z sofą. Dzięki starannie dobranym meblom z ręcznie wykonanymi detalami niepowtarzalna atmosfera pomieszczeń Hotelu Pašike staje się jednym z wakacyjnych wspomnień.
Motto restauracji hotelu Pašike brzmi: „Tylko to, co najlepsze w Dalmacji”. Dzięki temu serwowane potrawy przygotowywane są nie tylko z produktów najwyższej jakości, ale także zgodnie z tradycyjnymi, zdrowymi recepturami kuchni dalmatyńskiej i śródziemnomorskiej, wzbogaconymi nowoczesnymi akcentami. Tutaj delektować można się nie tylko rybami i owocami morza, lecz również specjałami mięsnymi, pysznymi zupami, oryginalnymi, rodzinnymi deserami oraz miejscowymi odmianami dalmatyńskiego wina.
Dla Gości przybywających z najmłodszymi pociechami przygotowano szereg udogodnień w postaci wyposażenia dla dzieci oraz specjalnego, lżejszego menu w restauracji.
Zabytkowy Trogir, założony przez greckich kolonistów w III w. p.n.e., jest jednym z najbardziej urokliwych i zapadających w pamięć miasteczek Dalmacji i całej Europy. Jego wąskie uliczki, stare mury, zwarta, średniowieczna starówka i porośnięta palmami promenada tworzą niezwykle romantyczny klimat. Malownicza wysepka połączona jest mostami z drogą wiodącą do Splitu (30 km) – drugiego pod względem wielkości miasta Chorwacji oraz na znacznie większą wyspę Čiovo, na której znajdują się kempingi i malownicze plaże najchętniej odwiedzane przez turystów w tym regionie. Split, stolica Dalmacji, pomimo swojej wielkości i bogatej architektury także jest miejscem uroczym, mającym wiele do zaoferowania wakacyjnym turystom.
Będąc w tej części Chorwacji, warto zapoznać się z bogactwem przyrodniczym kraju i odwiedzić któryś z parków narodowych: PN rzeki Krka czy PN archipelag Kornati.
Miejsca, które warto zobaczyć w Splicie:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: PAŠIKE, obrt za ugostiteljstvo, vl. Alen Štefanac, Splitska 4, 21 220 Trogir, NIP: HR 62974213174
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Heritage Hotel Pasike. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".