Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Tatry DeLux to aparthotel usytuowany w zacisznej i malowniczej miejscowości Murzasichle, w bliskiej odległości od Zakopanego. Stylistyka budynku nawiązuję do tradycji regionalnej. Jest to świetne miejsce do wypoczynku i wyjazdu z rodziną czy przyjaciółmi. To również idealna baza wypadowa dla miłośników sportów zimowych.
Dla gości przygotowano komfortowe i przestronne pokoje oraz apartamenty. Wnętrza są wyposażone w telewizor z płaskim ekranem, bezprzewodowy internet, aneks kuchenny, czajnik elektryczny i lodówkę. Oprócz tego jest również prywatna łazienka z ręcznikami i suszarką do włosów.
Na terenie obiektu znajduje się restauracja, w której oferowane są dania kuchni regionalnej. Codziennie podawane są pyszne śniadania w formie bufetu oraz serwowane obiadokolacje. Posiłki są przygotowywane ze świeżych i dobrej jakości produktów.
Do dyspozycji najmłodszych gości jest kącik zabaw.
Murzasichle to malownicza miejscowość położona 6 km od Zakopanego. Świetna lokalizacja sprzyja uprawianiu sportów zimowych. W okolicy znajduje się wiele stoków narciarskich. Początkujący narciarze mogą skorzystać z wyciągów orczykowych, o łagodnym nachyleniu i długości 350 m. Zaawansowani miłośnicy narciarstwa mogą udać się do kompleksu narciarskiego w miejscowości Małe Ciche, gdzie znajdują się trasy zjazdowe do 1250 m. Latem warto skorzystać z możliwości pieszych wycieczek i zwiedzenia Tatrzańskiego Parku Narodowego.
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Łukaszczyk Andrzej Wynajem Pokoi TATRY, ul. Sądelska 23, 34-531 Murzasichle, NIP: 7361016434
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Tatry DeLux. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".