Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Lanckorona to mała miejscowość niedaleko Krakowa, w której gościli m.in. Józef Piłsudski, Ignacy Mościcki, Andrzej Wajda i Marek Grechuta (który poświęcił Lanckoronie jedną ze swych piosenek). Warto tutaj przyjechać i odpocząć w sielankowej atmosferze w Hotelu Modrzewiówka. Zabytkowa część hotelu - Willa Modrzewiowa, została wybudowana na wzór budownictwa alpejskiego w latach 20. XX wieku, natomiast nową część hotelu dobudowano w 2011 roku.
Do dyspozycji gości oddane zostały eleganckie pokoje typu superior oraz standard. Każdy pokój wyposażony jest w: telewizor, telefon, bezprzewodowy dostęp do internetu oraz przestronną łazienkę. Dodatkowo, część pokoi posiada wyjście na przestronny taras. Pokoje standard zlokalizowane są w nowej części budynku, a superior - w części zabytkowej.
W restauracji Atelier można zjeść zarówno szybki lunch, jak i romantyczną kolację przy kominku. Serwowane są tutaj wyśmienite dania kuchni polskiej przygotowywane z produktów najwyższej jakości. Z kolei w hotelowym barze skosztować można wyselekcjonowanych win i innych alkoholi.
W mini SPA znajduje się sauna, jacuzzi, sala do ćwiczeń oraz odkryty basen. Oprócz tego, przygotowano wachlarz zabiegów pielęgnacyjnych i masaży pozwalających zrelaksować ciało i umysł. Doskonałym uzupełnieniem chwil odprężenia w SPA jest otoczenie hotelu sprzyjające długim spacerom i ciekawym wycieczkom rowerowym.
Lanckorona to niewielka, bardzo urokliwa miejscowość położona pomiędzy Wadowicami a Myslenicami. Z tutejszego rynku roztaczają się malownicze widoki na doliny i odległe miejscowości, a przy dobrej widoczności można podziwiać panoramę Kalwarii czy Babiej Góry.
To miejsce, podobnie jak Kazimierz Dolny, upodobali sobie malarze, reżyserzy, miłośnicy fotografii i literaci. Jednak Lanckorona jest bardziej zaciszna, spokojna i sprzyjająca relaksowi.
Warto zobaczyć:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Modrzewiówka Sp. z o.o., Os. Jagiellońskie 12/9, 31-833 Kraków, NIP: 6782665218
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Modrzewiówka. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".