Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Hotel DeSilva to zlokalizowany w samym sercu Opola czterogwiazdkowy obiekt hotelowy, oferujący komfortowe noclegi w nowocześnie wyposażonych pokojach. Stanowi doskonały wybór zarówno w czasie podróży służbowej, jak i w trakcie turystycznego wyjazdu. Hotel wyróżnia atrakcyjne położenie – w pobliżu dworca kolejowego oraz autostrady A4. Hotel ulokowany został w zabytkowym centrum miasta, nad brzegiem malowniczego kanału Młynówka. Piękna Starówka oraz urokliwa Opolska Wenecja znajdują się w zasięgu niedługich spacerów.
Hotel DeSilva Premium Opole oferuje wygodne wnętrza oraz noclegi w nowocześnie i komfortowo urządzonych pokojach z widokiem na malowniczy kanał Młynówki lub skwer. Pokoje są klimatyzowane, posiadają dostęp do bezprzewodowego internetu. W wyposażeniu każego pokoju znajdują się telewizor, sejf, szafa na ubrania, bagażownik, zestaw kawowy z czajnikiem, woda mineralna, szafka nocna wraz z lampką, igielnik, czyścik do butów oraz czyścik do ubrań. Łazienka posiada kabinę prysznicową, suszarkę do włosów, lusterko do makijażu, grzejnik, zestaw kosmetyków oraz ręczniki.
W parterowej części hotelu DeSilva położona jest dobra restauracja z salą bankietową, serwująca posiłki w nowoczesnym wnętrzu. Swoistą atrakcją jest otwarta kuchnia, w której wszystkie potrawy przygotowywane są na oczach gości. Restauracja czynna jest do godz. 22.00. W trosce o jak najwyższą jakość serwowanych dań Restauracje Hoteli DeSilva wprowadziły do swojego menu mięsa pochodzące z własnej, ekologicznej hodowli.
W hotelu znajduje się także lobby bar z kominkiem, dużym ekranem TV i bezpłatnymi stanowiskami internetowymi. Oferuje on spory wybór drinków, koktajle, piwo i lekkie przekąski. To doskonałe miejsce biznesowych spotkań czy wspólnego przeżywania sportowych wydarzeń. Koneserzy cygar czy wyselekcjonowanej whisky mogą relaksować się w spokojnej atmosferze cigar roomu, który zapewnia degustację limitowanych serii whisky pochodzących z pojedynczych beczek destylarni z okolic Glasgow oraz markowe cygara z krajów Ameryki Południowej. Ponadto przy recepcji znajduje się całodobowy sklep z artykułami pierwszej potrzeby, napojami chłodzącymi, piwem i lekkimi przekąskami w poręcznych opakowaniach. Po zamknięciu restauracji oferta sklepu wzbogacana jest o dania obiadowe na wynos, przygotowywane w hotelowej kuchni. To doskonałe rozwiązanie dla gości planujących późny przyjazd lub nocny wyjazd.
Hotel posiada fitness zachęcającą do aktywnego wypoczynku. Do dyspozycji gości oddano fitness room wyposażony w dwie bieżnie, orbitrek, wiosło oraz rower stacjonarny.
Opolszczyzna zachwyca pięknem przyrody rezerwatów i parków krajobrazowych, malowniczo położonymi jeziorami i wstęgami rzek. Turystów żądnych wiedzy przyciąga zabytkowymi pałacami i zamkami. Można spróbować tu regionalnych przysmaków, uczestniczyć w ludowych obrzędach, poznać zapominane już rzemiosła czy prześledzić życie prastarej śląskiej wsi w skansenie.
Znakomita lokalizacja hotelu DeSilva Premium pozwala na zapoznanie się z zabykami samego miasta – w odległości zaledwie 300 m spaceru znajduje się zabytkowy dworzec kolejowy, romantycznie podświetlony wieczorami, w podobnej odległości można podziwiać najpiękniejszą opolską fontannę – Ceres z wielopostaciową grupą rzeźbiarską, która od stu lat zdobi plac Daszyńskiego. Sam hotel zaś położony jest tuż nad malowniczym kanałem Młynówki, który stanowi część tzw. Opolskiej Wenecji. Spacery wzdłuż brzegu oraz po historycznych mostach są bardzo przyjemne. Alternatywne podziwianie nabrzeża możliwe jest z pokładu gondoli pływającej po kanale.
Atrakcje Opola, które warto zobaczyć podczas pobytu:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Sylwia Respondek, ul. Józefa Lompy 33, 46-300 Olesno, NIP: 5761110118
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest DeSilva Premium Opole. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".