Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Hotel Vita*** zlokalizowany jest w malowniczych Druskiennikach, w sąsiedztwie aquaparku i parku linowego Uno. Niecałe 4 km dalej mieści się ośrodek narciarski Snow Arena. Dogodne usytuowanie z dala od miejskiego zgiełku pozwala na wypoczynek, jednocześnie z większością atrakcji turystycznych na wyciągnięcie ręki. Do dyspozycji gości oddano komfortowe pokoje, restaurację oraz strefę relaksu.
Wszystkie wnętrza urządzono w klasycznym stylu i utrzymano w jasnej kolorystyce. Pokoje są klimatyzowane i dysponują balkonem oraz dostępem do bezprzewodowego internetu. W wyposażeniu znajduje się telewizor, telefon, lodówka, zestaw do parzenia kawy i herbaty oraz żelazko. Każdy z nich dysponuje też łazienką z kabiną prysznicową lub wanną.
Hotelowa restauracja serwuje posiłki przygotowywane ze świeżych, najwyższej jakości produktów. Każdy dzień rozpoczyna się pożywnym śniadaniem w formie bogatego bufetu.
Hotel Vita*** jest położony zaledwie 5 minut spacerem od jednej z największych atrakcji w całym kraju - aquaparku Druskininkai, Tam można bawić się całą rodziną. W samym hotelu zorganizowano natomiast kameralną strefę relaksu z sauną oraz odprężającym jacuzzi.
Hotel Vita*** zlokalizowany jest w Druskiennikach, zaledwie 5 minut spacerem od pełnego atrakcji aquaparku nad Niemnem.
Druskienniki to jedno z czołowych miast uzdrowiskowych klimatycznych i balneologicznych w Europie, położone nad brzegiem Niemna na Litwie.
Atrakcje w Druskiennikach:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: UAB Jaukus viesbutis, Hotel Vita, Maironio g.3, LT-66116 Druskiennikai, NIP: LT100010740112
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Vita. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".