Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Do Dyspozycji gości oddano 21 stylowo urządzonych pokoi. Każdy pokój wyposażony jest w telewizor, telefon, bezprzewodowe łącze internetowe, mini bar oraz łazienkę z kabiną prysznicową. Dodatkowo, w wybranych pokojach jest sejf oraz klimatyzacja.
Hotelowa restauracja określana jest przez gości mianem jednej z najlepszych w Kazimierzu Dolnym. Wyśmienity posiłek przygotowany z najwyższej jakości produktów smakuje jeszcze lepiej dzięki panującemu w sali restauracyjnej nastrojowi: ciepło płonącego kominka, dźwięki pianina, blask świec tworzą niepowtarzalną atmosferę. W karcie znalazły się dania kuchni polskiej i międzynarodowej. W sezonie letnim posiłki spożywać można w ogrodzie frontowym z szumiącą kaskadą wodną oraz widokiem na ruiny zamku. Piękne widoki podziwiać można też z tarasu widokowego kawiarenki znajdującej się na I piętrze. Unoszą się tu aromaty świeżo parzonej kawy. Goście mogą zrelaksować się tu również przy lampce doskonałego wina.
Warto zobaczyć:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: P.P.H.U. Alex Aleksander Serwatka, ul. Sadowa 15, 24-120 Kazimierz Dolny, NIP: 7150400615
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Dwa Księżyce. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".