Wybierz daty pobytu i pokój
Obiekt zweryfikowany
Obiekt Focus Premium Inowrocław spełnia standardy Triverna
Do dyspozycji gości oddane zostały 34 pokoje, w tym 3 pokoje jednoosobowe, 9 pokoi dwuosobowych z dużym łożem małżeńskim, 21 pokoi dwuosobowych z osobnymi łóżkami oraz apartament złożony z dwóch osobnych pomieszczeń. Każdy pokój wyposażony jest w: telewizor, bezprzewodowy dostęp do internetu WiFi, zestaw do parzenia kawy i herbaty, telefon oraz łazienkę i suszarkę do włosów.
W restauracji "Saline" znajduje się kominek i taras. Szef Kuchni serwuje dania kuchni międzynarodowej w ciekawych odsłonach. Codziennie rano podawane jest śniadanie w formie bogatego bufetu śniadaniowego. Dodatkowo, każdy gość otrzymuje kanapkę i kawę "na drogę".
Goście mogą zrelaksować się podczas seansu w saunie. Wizyta na siłowni pozwoli zadbać o kondycję fizyczną, natomiast oferta gabinetu kosmetycznego wspomoże pielęgnację urody.
W cenie otrzymujesz:
Doba hotelowa
14:00 - 12:00Oferta nie zawiera:
Warunki rezygnacji
Oferta bezzwrotna. W przypadku niewykorzystania pobytu nie przysługuje prawo zwrotu środków. Brak możliwości anulowania i dokonywania zmian w rezerwacji.20 m2
maks. 2 osoby
20 m2
maks. 2 osoby
20 m2
maks. 2 osoby
+ 1 dostawka
Najstarszym zabytkiem Inowrocławia jest kościół im. Naświętszej Maryi Panny utrzymany w stylu romańskim. Z kolei kościół Zwiastowania NMP to największa budowla sakralna w mieście. Został wzniesiony w latach 1898-1900, liczy 72 metry długości i 25 metrów szerokości, a wewnątrz może przebywać jednocześnie nawet 3000 osób!
Warto zobaczyć:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Focus Hotels S.A. , Pl. Kościeleckich 3, 85-033 Bydgoszcz, NIP: 9671347422
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Focus Premium Inowrocław. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".
Zapisz się na nasz newsletter
Otrzymuj najlepsze oferty Triverny i informacje o promocjach!