Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Apartamenty łączą w sobie współczesną nowoczesność i klasyczną elegancję. Przestrzeń jest stonowana i niebanalna, dzięki stylowym meblom oraz aranżacji kolorystycznej, która przywodzi na myśl odbicia promieni słonecznych w morskiej tafli. W każdym z pokoi znajduje się aneks kuchenny oraz prywatna łazienka z prysznicem. Do dyspozycji gości jest mini lodówka, płyta kuchenna, ekspres do kawy, czajnik oraz komplet naczyń i akcesoria kuchenne. Wszystko co niezbędne, aby samodzielnie przygotować ulubione posiłki. Ponadto każdy apartament wyposażony jest w telewizor, suszarkę do włosów, żelazko, odkurzacz oraz bezpłatne Wi-Fi.
W hotelu znajduje się strefa SPA, w której goście mają możliwość skorzystania z zabiegów wykonywanych przez wykwalifikowaną kadrę. Pozwolą one ukoić i wydobyć ze skóry to, co w niej najlepsze. Ponadto to goście apartamentów VacationClub mają zagwarantowany bezpłatny dostęp do hotelowej strefy Wellness, która obejmuje kryty basen z drewnianą plażą połączony ze strefą łaźni i saun. Udogodnienia obejmują również możliwość pozostawienia dzieci pod okiem profesjonalnych animatorów w sali zabaw.
Na terenie Sand Hotel mieści się restauracja Sand{acz}, która jest wizytówką i dumą obiektu. Jest ona prowadzona przez szefa Wojciecha Kempę serwującego dania inspirowane morską bryzą. Jego kuchnia ceniona jest zarówno przez gości, jak i przez jurorów prestiżowych rankingów. Osoby rezerwujące pobyt w VacationClub Sand Hotel Apartments mogą wykupić codzienne śniadania i obiadokolacje w drugim kroku rezerwacji.
Historia tego miasta położonego na Pomorzu Zachodnim sięga aż 1255 roku. Zabytkami i atrakcjami, które warto zobaczyć są:
Osoby spędzające wolny czas w Kołobrzegu mogą skorzystać z wielu atrakcji, które oferuje miasto, m.in. odbyć rejsy wędkarskie i turystyczne, dzięki którym można odkryć prawdziwe oblicze morza. Warto także zrelaksować się na tutejszych plażach i odpocząć od codziennych obowiązków. Miłośnicy przyrody, w pobliżu Kołobrzegu, mogą podziwiać cud natury jakim jest najstarszy dąb w Polsce – Bolesław. Liczy on 800 lat i mierzy 32 metry wysokości. Drzewo rośnie w okolicach miejscowości Bagicz, 8 km od Kołobrzegu. W pobliżu Bolesława, rośnie dąb Warcisław, który ma 640 lat, a jego korzenie sięgają aż 30 metrów w głąb ziemi.
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Vacation Club 2 Sp. z o.o. sp. k., ul.Marszałkowska 72/17, 00-545 Warszawa, NIP: 7010564630
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest VacationClub Sand Hotel Apartments. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".