Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Dobrze wyposażone, stylowe apartamenty znajdują się w zadbanej kamienicy w centrum Białegostoku, nieopodal Rynku Kościuszki, pałacu Branickich i innych atrakcji stolicy Podlasia.
Apartamenty przygotowane są na goszczenie 3 lub 4 osób, w pełni wyposażone, z aneksem kuchennym i łazienką. W apartamentach zainstalowano TV led oraz szybki internet. W aneksie kuchennym wyposażonym tak, by od razy móc z niego korzystać, nie brakuje lodówki, zmywarki i innych urządzeń oraz naczyń. W łazience znajduje się pralka, ręczniki oraz kosmetyki.
Śniadanie serwowane jest do pokoju na podstawie dokonania wyboru z menu, podawane jest do godz. 11, dzięki czemu dzień można rozpocząć w dogodnej dla siebie porze. Obiekt nie posiada własnej restauracji, ale lokalizacja w centrum miasta nie pozwala na pozostanie głodnym. Do kawiarni i piekarni jest zaledwie 150 metrów, a rozmaite restauracje i browar oddalone są o 3 minuty spacerem.
Hotel posiada własny parking z ograniczoną liczbą miejsc, dlatego wymagane jest zgłoszenie w drugim kroku rezerwacji.
Białystok to stolica Podlasia – krainy, w której czas płynie wolniej, a ludzie cieszą się ze spotkania drugiego człowieka. Choć miasto kryje w sobie liczne atrakcje, stanowi także świetną bazę wypadową do odkrywania okolicy. Stolica województwa podlaskiego to bogate kulturowo miasto, w którym od wieków współistnieją przedstawiciele różnych wyznań i grup etnicznych oraz narodowych. Wpływa na to sąsiedztwo Białorusi czy Litwy. Będąc w Białymstoku na pewno trzeba zobaczyć otoczony ogrodem i parkiem barokowy pałac Branickich, nawiązujący stylem do francuskich pałaców królewskich. Mieszkając w Kamienicy Zamenhofa, warto zapoznać się z postacią, którą opiewa jej nazwa – Centrum im. Ludwika Zamenhofa prezentuje historię języka esperanto oraz jego twórcy, na ul. Zamenhofa 26 znajduje się poświęcony mu duży mural.
Życie w centrum miasta koncentruje Rynek Kościuszki z ratuszem i bazyliką archikatedralną. Warto wybrać się także ku cerkwi św. Ducha – największej prawosławnej cerkwi w Polsce, z pięcioma kopułami, a wewnątrz freskami i rozbudowanym ikonostasem, lub na wzgórze św. Rocha, na którym dominuje modernistyczny kościół wzniesiony jako pomnik Odzyskania Niepodległości, będący świetnym punktem widokowym.
Przez Białystok poprowadzono rozmaite trasy spacerowe, zapoznające z mniej znaną spuścizną miasta, np. Szlak Dziedzictwa Żydowskiego, Szlak architektury PRL czy Szlak architektury drewnianej. Ciekawe może być także wyszukiwanie murali, w tym bardzo znanego, przedstawiającego dziewczynkę z konewką. Na jednodniowe i dłuższe wycieczki zapraszają tereny cenne przyrodniczo: Białowieski Park Narodowy, Biebrzański Park Narodowy, Narwiański czy Wigierski PN oraz Puszcza Knyszyńska.
Podróżując po okolicy, warto zobaczyć:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Future House Sp. z o.o., ul. Ludwika Zamenhofa 29, 15-435 Białystok, NIP: 5423242925
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Kamienica Zamenhofa. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".