Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Hotel Salis jest położony w podkrakowskiej Wieliczce, nieopodal kopalni soli, która szczyci się światową sławą. Lokalizacja hotelu zapewnia także dobry dojazd do Krakowa i korzystania z jego atrakcji, a także eksplorowania Małopolski.
W hotelu przygotowano 2-osobowe pokoje z możliwością wyboru między pojedynczymi i podwójnymi łóżkami. Pokoje są przestronne, zaopatrzone w telewizor, stolik z krzesłami. Na gości czeka butelkowana woda mineralna, a także zestaw do parzenia kawy i herbaty. Do każdego pokoju przylega prywatna łazienka, w której znajdują się ręczniki, mydło i szampon.
W hotelu znajduje się restauracja, przygotowująca serwowane do pokoi śniadania i obiadokolacje, oraz drink bar.
Hotel Salis zadbał o udogodnienia dla osób przybywających z dziećmi – m.in. łóżeczka niemowlęce oraz specjalne, lżejsze menu w restauracji.
Wieliczka to historyczne miasto królewskie, od wieków słynące z wydobywania soli i na niej się bogacące. Bliskość Krakowa nie zdołała zagrozić miastu, które zachowało swój unikalny charakter, dzięki czemu w Wieliczce jest wszystko, co potrzebne do spędzania czasu – tereny rekreacyjne, lokale gastronomiczne, rynek, zabytki, punkty usługowe, a nade wszystko przyciągająca licznych turystów Kopalnia Soli z podziemnymi komnatami, kaplicami i zbiornikami wodnymi. Atrakcjami na powierzchni niewątpliwie są też tężnia solankowa z inhalatorium, Zamek Żupny z muzeum wydobycia soli, malowidło 3D na wielickim rynku oraz obiekty sakralne – kościół św. Klemensa oraz mieszczący się na uboczu urokliwy, drewniany kościółek św. Sebastiana.
Turystów z całego świata przyciąga tutaj kopalnia soli – obiekt wpisany na Listę Światowego Dziedzictwa UNESCO. Podziemna kopalnia zajmuje aż 9 poziomów, na jej terenie mieści się Muzeum Żup Krakowskich. Podziemna trasa turystyczna liczy ok. 3 km i prowadzi korytarzami przez 20 komór położonych na głębokości od 65 do 135 m pod ziemią.
Lubiącym klimat niedużych miejscowości o królewskim rodowodzie polecamy także wycieczkę do oddalonych o 20 km Niepołomic – kolejnej podkrakowskiej perełki, której wizytówką jest zamek kazimierzowski z połowy XIV w. Niepołomice posiadają ładnie utrzymane centrum, obserwatorium astronomiczne, a dodatkowym walorem jest sąsiedztwo Puszczy Niepołomickiej – wspaniałego miejsca na spacery i przejażdżki rowerowe.
Kolejną miejscowością wartą odwiedzenia są ulokowane 16 km na południe Dobczyce. Stąd już czuje się atmosferę Beskidów – zielonych gór rozciągających się dalej na południe i zachęcających do pieszych wędrówek, od których rozdziela Raba – rzeka której wody tworzą Jezioro Dobczyckie, stanowiące rezerwuar wody pitnej dla Krakowa. Nad zbiornikiem znajduje się zamek dobczycki, obok niego niewielki skansen i zabytkowa świątynia – to świetne miejsce na spacer, także z najmłodszymi. Po zejściu ze wzgórza zamkowego można stanąć w kolejce po lokalny przysmak – lody przy ul. Kilińskiego.
Najbardziej atrakcyjną miejscowością w sąsiedztwie Wieliczki jest oczywiście sam Kraków, w którym warto zapoznać się z:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Turist Sp. z o.o., ul. Wolności 5/3, 81-324 Gdynia, NIP: 9581710830
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Salis. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".