Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Nowa Prowansja to gościniec z restauracją i saunami ulokowany w Chrośnicy – malowniczej wsi położonej w sercu Gór Kaczawskich, w przepięknej i majestatycznej Krainie Wygasłych Wulkanów. Za siedzibę wybrano tutaj pełen historii poniemiecki dom z 1859 roku, na którego starym fundamencie udało się dokonać udanej renowacji i transformacji w miejsce chętnie odwiedzane przez gości i z sercem i zaangażowaniem tworzone przez właścicieli.
Gościniec posiada w swojej ofercie pokoje dla 2 i 4 osób. Urządzone są w podobnym stylu, dającym gościom wygodę i komfort. Wszystkie wyposażone są w łazienki o wysokim standardzie. By zapewnić wysoki komfort snu, łóżka zostały wykonane na zamówienie przez stolarza i wyposażone w wysokiej jakości materace premium, z pięcioma strefami komfortu. Z myślą o wygodzie i doskonałym odpoczynku pokoje wyposażono w meble wypoczynkowe, szafy, lodówki, TV, Wi-Fi, sejf, czajniki elektryczne, kosmetyki i suszarki do włosów. Ponadto na życzenie gości, udostępniane są łóżeczka dla dzieci oraz zestawy higieniczne. Pokoje noszą imiona bohaterów z kart rozmaitych polskich powieści.
Nowa Prowansja szczyci się także doskonałą kuchnią. W karcie restauracji Nowa Prowansja można znaleźć wiele tradycji i regionalnych smaków w nowatorskiej odsłonie szefa kuchni, spośród których na szczególną uwagę zasługują tradycyjne peklowane i wędzone mięso oraz domowy chleb.
Wyróżnikiem hotelu jest kompleks ruskich bań – ogrodowych saun mieszczących do 16 osób, pobyt w których zapewnia odpoczynek i dobre samopoczucie. Seans w saunie odpręża ciało i koi nerwy, wzmacnia odporność organizmu, a także pozytywnie wpływa na układ krążenia i układ oddechowy. Ruska bania jest idealnym miejscem do spędzania czasu w towarzystwie rodziny i znajomych. Przeszklone ściany wieczorową porą dają panoramiczny widok na zjawiskowo oświetlony ogród.
Hotel przygotował miejsca stworzone specjalnie z myślą o dzieciach, m.in. salę zabaw i zewnętrzny plac zabaw wyposażony w wiele ciekawych budowli i sprzętów. Centralny punkt w ogrodzie stanowi grillowa chata – idealne miejsce spotkań. Obiekt umożliwia wypożyczenie rowerów, którymi można jeździć po trasach przygotowanych w Górach Kaczawskich oraz Karkonoszach.
Wioska Chrośnica jest malowniczo położona w województwie dolnośląskim pomiędzy pięknym Parkiem Krajobrazowym Doliny Bobru i nieco dzikim Parkiem Krajobrazowym Chełmy w Górach Kaczawskich – paśmie zaliczanym do Sudetów Zachodnich. Góry Kaczawskie mają ok. 30 km długości, a ich najwyższy szczyt, Folwarczna, liczy 723 m n.p.m., to przyjemna okolica na spacery i przejażdżki rowerowe. Sama wioska liczy niespełna dwustu mieszkańców, znajduje się w niej zabytkowy kościół św. Jadwigi z XIV-XV w.
Okolicę nazywa się Krainą Wygasłych Wulkanów – wszystkie wygasły przynajmniej kilka milionów lat temu, więc bezpiecznie można zwiedzać teren nawet całą rodziną. Te interesujące miejsca mają duże walory edukacyjne i poznawcze. Nieopodal obiektu znajdują się naturalne odsłonięcia skał metamorficznych, będące pozostałością dawnego wulkanizmu – Chrośnickie Kopy, Sołtysie Skały oraz punkt widokowy na dawnym wulkanie zwany Okole (714 m n.p.m.) – jest to kulminacja Grzbietu Północnego Gór Kaczawskich, obfitująca w formy skałkowe różnego kształtu.
Dokąd się wybrać:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: AM Group Sp. z o.o., Chrośnica 41, 58-508 Jelenia Góra, NIP: 6112768985
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Nowa Prowansja. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".