Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Pokoje zostały urządzone we współczesnym stylu i ozdobione regionalnymi dodatkami. Każdy z nich zapewnia bezpłatny dostęp do szybkiego WiFi oraz telewizor. Dla Gości przygotowano także zestaw do parzenia kawy i herbaty, wodę mineralną oraz biurko. Pokoje obejmują ponadto łazienkę z wanną lub prysznicem.
Usytuowana na 6. piętrze restauracja Atmosfera zaprasza na obfite dania kuchni polskiej i popularne międzynarodowe specjały, a także wysokiej jakości napoje alkoholowe i bezalkoholowe oraz przekąski. Z lokalu roztacza się wspaniały widok na panoramę Katowic. Codziennie rano w restauracji serwowane jest śniadanie w formie bufetu. W obiekcie znajduje się również bar z tarasem, gdzie podawane są przekąski i napoje.
W całodobowej recepcji Goście mogą skorzystać z sejfu i zamówić usługi pralni. Pozostałe udogodnienia obejmują sklep z upominkami, wypożyczalnię rowerów i bezpłatną bibliotekę. Hotel oferuje kawę na wynos.
W budynku mieści się również duże doskonale wyposażone centrum konferencyjne i punkt biznesowy. Zapewniono także konsolę do gier xbox.
Na terenie hotelu Park Diament Katowice dostępny jest monitorowany parking.
W centrum Katowic znaleźć można wiele atrakcji kulturalnych m.in. Teatr Wyspiańskiego, Muzeum Śląskie oraz punkt widokowy mieszczący się na jednym z głównych szybów zamkniętej kopalni.
Dodatkowo w Katowicach można zobaczyć:
W Parku Śląskim znajduje się m.in. ZOO, Planetarium, kolejka wąskotorowa, amfiteatr oraz zalew, gdzie można wypożyczyć rowery wodne, kajaki oraz łodzie.
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Hotele Diament S.A., ul. Dąbrowskiego 50, 44-100 Gliwice, NIP: 6450000606
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Park Hotel Diament Katowice. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".