Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Hotel Witek położony jest pod Krakowem, przy wjeździe od północnego zachodu, blisko lotniska i autostrady. Dojazd stąd do centrum jest łatwy i wygodny. Hotel jest jednak oddalony od jezdni, otoczony zielenią i ciszą, a także sporym parkingiem dla gości hotelowych. 12 sal konferencyjnych oraz sale bankietowe czynią z niego znakomite miejsce dla gości biznesowych.
Hotel oferuje pokoje o różnym standardzie. Pomieszczenia są klimatyzowane, odznaczają się miłą kolorystyką i nienaganną czystością. Okna wychodzą na ogród. W wybranych pokojach znajdziecie Państwo między innymi bogato wyposażony minibar - w każdym zaś pokoju znajduje się zestaw do parzenia kawy i herbaty. Każdy pokój posiada własną łazienkę, w której będą czekały na Państwa ręczniki, zestaw kosmetyków oraz suszarka do włosów.
W stylowych wnętrzach restauracji Hotelu Witek serwowane są dania zarówno kuchni europejskiej, jak i wegetariańskie, wegańskie i bezglutenowe. Kucharze dbają o to, aby posiłki były nie tylko smaczne, ale również zdrowe, przygotowując je według odpowiednich receptur. Aby umilić pobyt najmłodszym Gościom, przygotowano mini plac zabaw, znajdujący się na górnym poziomie restauracji. Górny poziom restauracji posiada również bezpośrednie wyjście na taras, gdzie przy ładnej pogodzie można zrelaksować się na świeżym powietrzu.
Potrzebujesz regeneracji po podróży lub w jej trakcie? W Hotelu Witek Goście korzystać mogą z doskonale wyposażonej siłowni, sauny suchej, tężni solankowej oraz z pokoju relaksu.
Hotel wyróżnia także jego otoczenie - zielony zakątek z dużym ogrodem i terenem rekreacyjnym, gdzie dzieci mogą korzystać z placu zabaw, a starsi z boisk do koszykówki czy siatkówki. Istnieje także możliwość wypożyczenia rowerów.
Kraków – klejnot na turystycznej mapie Polski – nieprzerwanie przyciąga turystów krajowych i zagranicznych. Królewskie miasto oferuje rozrywki dla ciała i duszy, daje także możliwość poznawania atrakcji województwa małopolskiego. Lokalizacja Hotelu Witek pozwala cieszyć się spokojem, a równocześnie łatwo stąd dostać się do centrum miasta. Sąsiedztwo przystanków komunikacji miejskiej umożliwia chłonięcie życia metropolii w ciągu dnia oraz popołudniowego i wieczornego gwaru uliczek Starego Miasta. Sercem Krakowa jest Rynek Główny, nad którym królują przepięknie zdobione pałace i kamienice, a co godzinę rozbrzmiewa hejnał mariacki. Wokół reprezentacyjnego placu można przysiąść w którymś z licznych ogródków, napawać się widokiem dorożek, kwiaciarek oraz spacerujących turystów i mieszkańców, którzy równie często zaglądają do centrum swojego miasta.
Szczególnie polecamy:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Hotel Witek Sp. z o.o., ul. Handlowców 14, 32-085 Modlniczka, NIP: 9452189176
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Witek. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".