Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Apartamenty przy Drodze do Olczy – najdłuższej ulicy Zakopanego, położonej we wschodniej części stolicy Tatr. To dobra baza wypadowa zarówno do zwiedzania miasta, jak i wyjść w góry czy rekreacyjnych spacerów po okolicy. Spacerem można dojść na Antałówkę, do aquaparku, pod Wielką Krokiew czy na Nosal.
Zakwaterowanie odbywa się w 2-osobowych i 4-osobowych apartamentach. Apartament 2-osobowy to przytulne miejsce dla pary, z jasną sypialnią z podwójnym łóżkiem, wydzieloną częścią dzienną z telewizorem, w pełni wyposażonym aneksem kuchennym, częścią jadalną oraz łazienką z prysznicem. Apartament 4-osobowy to idealna opcja dla pary, rodziny lub grupy przyjaciół. W skład apartamentu wchodzi sypialnia z podwójnym łóżkiem, pokój dzienny z wygodną, rozkładaną sofą i TV oraz rozkładaną pufą do spania, w pełni wyposażony aneks kuchenny z częścią jadaną oraz łazienka z prysznicem. Kuchnie wyposażone są w lodówkę z zamrażarką, kuchenkę mikrofalową, dwupalnikową płytę grzewczą, zmywarkę do naczyń, komplet naczyń, stół jadalny z krzesłami. W apartamentach przygotowane są komplety pościeli i ręczników. Łazienki wyposażone są w kabiny prysznicowe, a na poddaszu w wanny.
Obiekt posiada piękny ogród z miejscem do grilla, pokój zabaw dla dzieci oraz integracyjną część wspólną w postaci salonu ze sporą ilością książek i gazet, TV i ekspresem do kawy. Na terenie całego budynku działa szybki internet.
Do dyspozycji gości oddano także przechowalnię nart i bagażu oraz wypożyczalnię rowerów elektrycznych e-bike.
Zakopane jest niekwestionowaną stolicą polskich Tatr, dużym ośrodkiem sportów zimowych i w każdej porze roku przyciąga turystów, chcących nacieszyć się majestatem górskich grani, spacerami z pięknymi widokami czy po prostu przebywaniem w mieście o wyrazistych tradycjach i licznych atrakcjach turystycznych. W Zakopanem nie można się nudzić.
Pierwsi turyści zaczęli przyjeżdżać do Zakopanego 150 lat temu, gdy miejscowość w niczym nie przypominała tej dzisiejszej – nie było hoteli, restauracji, wyciągów, dróg, rowerów – Górale dopiero uczyli się, jak podejmować gości. Niepowtarzalne krajobrazy, bliskość gór oraz ciekawość lokalnej kultury sprawiły, że potok przyjezdnych zwiększał się z każdym rokiem, miejsce szybko zaczęło się rozwijać, a otwarte tereny zabudowywać. W 1933 roku Zakopane, już jako znany kurort międzywojennej Polski, otrzymało prawa miejskie i stało się najwyżej położonym miastem w kraju. Obecnie oferta rozrywkowo-kulturalno-kulinarna dla osób odwiedzających Podhale jest bardzo bogata. Zakopane wciąż przyciąga turystów i stanowi doskonałą bazę do wyjść w góry – istnieje cała sieć znakowanych szlaków pieszych o różnym stopniu trudności.
Co zobaczyć w Zakopanem?
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Old New Maria Borgosz-Smaga, Jakub Smaga s.c., Władysława Broniewskiego 14, 34-500 Zakopane , NIP: 7343516250
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Alpini Apartamenty. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".