Wybierz daty pobytu i pokój
Obiekt zweryfikowany
Obiekt Hotel Olympia Sky spełnia standardy Triverna
Hotel Olympia Sky to czterogwiazdkowy, nowoczesny hotel otwarty w 2017 r. położony w chorwackim mieście Vodice nad brzegiem Adriatyku. Lokalizacja pozwala na relaks w malowniczej scenerii z większością atrakcji turystycznych na wyciągnięcie ręki, przystań oddalona jest o jedynie 700 m. Dla Gości oddano komfortowe pokoje, kilka punktów gastronomicznych, a także rozbudowaną Strefę Wellness i centrum odnowy biologicznej.
Wszystkie wnętrza urządzone są w klasycznym stylu i dysponują balkonem lub tarasem. Elegancki wystrój, przestronność oraz piękny widok z okien pozwala na relaks na najwyższym poziomie. W wyposażeniu znajduje się telewizor z płaskim ekranem, bezprzewodowy dostęp do internetu oraz sejf. W każdym pokoju jest też łazienka z wanną i prysznicem, suszarką do włosów i ręcznikami.
Hotel udostępnia dla Gości kilka punktów gastronomicznych. Restauracja Sky jest przeszklona i ulokowana na 10 piętrze, skąd rozpościera się przepiękny widok na morze. Dodatkowo w Hotelu są też Lobby bary i kawiarnie, restauracja ogrodowa z różnorodnymi potrawami w formie bufetu oraz w sąsiedztwie zewnętrznego basenu; Tawerna Mate, gdzie można spróbować najlepszych dań kuchni śródziemnomorskiej lub wypić drinka.
Strefa Wellness obejmuje cztery baseny zewnętrzne, z czego jeden z nich jest brodzikiem dla dzieci ze zjeżdżalnią, basen wewnętrzny, odkryty basen infinity ulokowany na 9 piętrze, jacuzzi oraz saunę. Przy basenach ustawiono leżaki i parasole, na których warto się zrelaksować i wypić drinka z jednego z zewnętrznych barów. Basen Infinity zachwyca przepięknym ulokowaniem z niesamowitym widokiem na bezkres morza i miasto. Dla chwili relaksu warto udać się też do centrum odnowy Biologicznej Olympia Life. Goście mogą skorzystać tu z bogatej oferty masaży olejkami aromatycznymi, a także z zabiegów pielęgnacyjnych twarzy lub z manicure, pedicure i usług fryzjerskich. Dla aktywnych dostępna jest klimatyzowana siłownia dysponująca nowoczesnych sprzętem.
Olympia Sky to hotel przyjazny rodzinom z dziećmi. Specjalnie dla najmłodszych dostępne jest kids menu, udogodnienia takie jak krzesełka do karmienia i łóżeczka niemowlęce, a także basen dziecięcy i atrakcyjny plac zabaw.
W cenie otrzymujesz:
Doba hotelowa
15:00 - 11:00Oferta nie zawiera:
Warunki rezygnacji
Oferta bezzwrotna. W przypadku niewykorzystania pobytu nie przysługuje prawo zwrotu środków. Brak możliwości anulowania i dokonywania zmian w rezerwacji.23 m2
maks. 2 osoby
+ 1 dostawka
maks. 4 osoby
Hotel Olympia Sky**** zlokalizowany jest w miejscowości Vodice w środkowej Dalmacji, w odległości ok. 50 km od miasta Zadar.
Vodice to miasto położone w środkowej Dalmacji, otoczone archipelagiem nad brzegiem Adriatyku. Oprócz niewątpliwych atutów wizualnych tego miejsca, do odwiedzenia zachęca bogata oferta turystyczna oraz zabytki.
Atrakcje miasta:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Olympia Vodice d.d., ul. Ljudevita Gaja 6, 22 211 Vodice, NIP: HR 78759188952
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Olympia Sky. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".
Zapisz się na nasz newsletter
Otrzymuj najlepsze oferty Triverny i informacje o promocjach!