Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Aparthotel W Sercu Krakowa to idealne miejsce do zwiedzania, rozrywki, wypoczynku i pracy. Jest świetnie zlokalizowany blisko Rynku. Nie wszystkie hotele w centrum Krakowa zapewnią swobodę, wygodę i prywatność, ale w Aparthotelu W Sercu Krakowa możesz poczuć się jak w domu – łączy domową swobodę z hotelowym komfortem. Wieczorem, po dniu pełnym wrażeń, odpoczniesz w kameralnym, nowoczesnym i eleganckim miejscu. Centrum Krakowa nigdy nie śpi, ale W Sercu Krakowa odnajdziesz ciszę i spokój.
Wszystkie pokoje są komfortowe, zaprojektowane z myślą o wygodzie i dobrym samopoczuciu Gości. W każdym pokoju znajduje się strefa sypialniana z wygodnym łóżkiem oraz aneks kuchenny wyposażony w niezbędny sprzęt, który umożliwia samodzielne przygotowanie napojów i posiłków. Eleganckie i nowoczesne łazienki z kabiną prysznicową zawierają zestawy ręczników i kosmetyków toaletowych. Goście korzystają z bezpłatnego dostępu do bezprzewodowego Internetu WiFi na terenie całego obiektu. Czeka na nich także bogata oferta kanałów telewizyjnych. W obiekcie znajduje się też winda umożliwiająca wygodny transport bagażu.
Aparthotel W Sercu Krakowa zapewnia nie tylko doskonałe warunki do wypoczynku i pracy, ale również dba o najważniejszy posiłek dnia – śniadanie. Oferowane są smaczne, różnorodne i zbilansowane posiłki, które budzą do życia i zapewniają solidną dawkę energii na cały aktywny dzień w Krakowie. W samym hotelu nie ma restauracji, ale liczne punkty gastronomiczne znajdują się w bliskim sąsiedztwie.
W obiekcie znajduje się nowoczesna sala konferencyjna z miejscem dla 30 osób, wyposażona w nowoczesny system nagłośnienia, rzutnik multimedialny z ekranem, TV oraz bezprzewodowy dostęp do Internetu WiFi. Sala umiejscowiona jest w odizolowanej przestrzeni, zapewniając ciszę i doskonałe warunki do prowadzenia prezentacji, rozmów biznesowych czy realizacji szkoleń w warunkach skupienia i niezakłóconej koncentracji.
Kraków – klejnot na turystycznej mapie Polski – nieprzerwanie przyciąga turystów krajowych i zagranicznych. Królewskie miasto oferuje rozrywki dla ciała i duszy, daje także możliwość poznawania atrakcji województwa małopolskiego. Centralna lokalizacja Aparthotelu W Sercu Krakowa pozwala cieszyć się życiem metropolii w ciągu dnia oraz popołudniowym i wieczornym gwarem uliczek Starego Miasta. Stąd Kraków można przemierzać pieszo niemal we wszystkich kierunkach. Bliskość przystanków komunikacji miejskiej ułatwia także dostanie się w odleglejsze rejony miasta, którego sercem jest Rynek Główny, nad którym królują przepięknie zdobione pałace i kamienice, a co godzinę rozbrzmiewa hejnał mariacki. Wokół reprezentacyjnego placu można przysiąść w którymś z licznych ogródków, napawać się widokiem dorożek, kwiaciarek oraz spacerujących turystów i mieszkańców, którzy równie często zaglądają do centrum swojego miasta. Niedługi spacer dzieli tę część miasta od innej zabytkowo-rozrywkowej dzielnicy – Kazimierza.
Szczególnie polecamy:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Inco Projekt Sp. z o.o., ul. Wspólna 25, 00-519 Warszawa, NIP: 5252572655
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Aparthotel W Sercu Krakowa. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".