Wybierz daty pobytu i pokój
Obiekt zweryfikowany
Obiekt Hotel Gdańsk Boutique spełnia standardy Triverna
Hotel Gdańsk Boutique to najlepszy butikowy hotel w Trójmieście i doskonała wizytówka Gdańska. Unikatowo położony przy malowniczej marinie jachtowej, w samym sercu miasta, niejednokrotnie już został uznany za wyjątkowe miejsce. Hotel Gdańsk Boutique tworzą dwie doskonale uzupełniające się części – Spichlerz z XVII wieku, odrestaurowany z wielką dbałością o szczegóły, urzekający swoją elegancją i historią, oraz część Yachting, w której nowoczesny design nawiązuje do tematyki żeglarskiej.
Pokoje w części Spichlerz***** urządzone są w charakterystycznym dla średniowiecznej zabudowy Gdańska stylu historycznego spichlerza. Odrestaurowane i wykończone z dbałością o szczegóły, urządzone zostały w trzech wersjach kolorystycznych: ciepłych odcieniach złota, bordo i pomarańczy. Eleganckie pokoje Premium w Hotelu Gdańsk spełniają oczekiwania najbardziej wymagających Gości. Są bardzo przestronne i posiadają osobną część wypoczynkową, dzięki czemu stwarzają niezwykle komfortowe warunki do relaksu. W części Yachting**** Hotelu Gdańsk znajdują się pokoje urządzone w stylu nawiązującym do tematyki mariny jachtowej. Niezwykłe, nowoczesne w designie marynistyczne wnętrza łączą luksus z atmosferą panującą na wyjątkowym jachcie pełnomorskim.
Wszystkie pokoje w Hotelu Gdańsk posiadają klimatyzację z możliwością regulacji, w każdym pokoju znajduje się telewizor plazmowy z telewizją satelitarną, sejf, w pełni wyposażony minibar, a także łazienka z wanną lub prysznicem oraz niezbędne jej wyposażenie, w tym suszarka do włosów. Wszystkie pokoje posiadają komfortowo urządzone miejsce do pracy i wygodny bezprzewodowy dostęp do szybkiego łącza internetowego.
Na dobry początek dnia warto wybrać się do hotelowej restauracji na doskonałe śniadanie w Hotelu Gdańsk. Menu śniadaniowe opiera się na tradycyjnych regionalnych produktach, w jego skład wchodzi szeroki wybór chrupiącego pieczywa, sałatek, świeżych warzyw, owoców, ekologicznych wędlin, serów, wędzonych mięs i ryb, płatki śniadaniowe, musli oraz słodki bufet z domowymi wypiekami. W hotelu znajdują się restauracja Czerwony Grzybek oraz Brovarnia Gdańsk – znakomity mini-browar stanowiący wspaniałe uzupełnienie butikowego kompleksu Hotelu Gdańsk i niezwykłą atrakcję dla jego gości, którzy mają okazję do skosztowania najlepszego piwa w Polsce. W hotelu znajduje się także kawiarnia – Whisky Bar, w którym można spróbować ponad 120 rodzajów whisky z całego świata.
Na powierzchni 450 m2, na najwyższej kondygnacji części Yachting Hotelu Gdańsk zlokalizowano jeden z najnowocześniejszych i najbardziej designerskich salonów Spa. Med Spa w Hotelu Gdańsk to nowoczesne medyczne SPA z 7 gabinetami i najlepszy adres w Gdańsku. Największym atutem tej części Med Spa są najwyższej jakości urządzenia, pozwalające na wykonywanie niezwykle skutecznych zabiegów przyczyniających się do zachowania dobrego samopoczucia, zdrowia oraz pięknego i młodego wyglądu. Pozostałą część powierzchni Med Spa zajmuje ekskluzywne Sauna Center oraz strefa fintess. Goście mogą skorzystać w nim z groty solno-lodowej oraz sauny fińskiej z koloroterapią i sauny parowej z efektem gwieździstego nieba.
W cenie otrzymujesz:
Doba hotelowa
15:00 - 12:00Oferta nie zawiera:
Warunki rezygnacji
Oferta bezzwrotna. W przypadku niewykorzystania pobytu nie przysługuje prawo zwrotu środków. Brak możliwości anulowania i dokonywania zmian w rezerwacji.maks. 2 osoby
maks. 2 osoby
+ 2 dostawki
maks. 1 osoba
Gdańsk jest stolicą województwa pomorskiego. Ma niespełna 500 tysięcy mieszkańców, zajmuje 6. miejsce w Polsce pod względem liczby ludności. Posiada duży bałtycki port handlowy i jest ważnym ośrodkiem gospodarki morskiej. Odgrywa istotną rolę jako część Trójmiasta – aglomeracji, w której łączy się z Sopotem i Gdynią. Posiada bardzo bogatą historię miasta królewskiego i hanzeatyckiego. Lokalizacja u ujścia Wisły do Bałtyku sprawiła, że miasto prężnie rozwijało się jako port handlowy. To właśnie tutaj przez wieki spławiano towary z południa i centrum Polski. W XVI w. Gdańsk był najbogatszym miastem Rzeczpospolitej. Symbolicznie jest uznawany za miejsce wybuchu II wojny światowej oraz początku upadku komunizmu w Europie Środkowej.
Różnorodne dzieje historii miasta możemy poznać w rozmaitych miejscach, w tym nowoczesnych muzeach. Dlatego przebywając w Gdańsku nieco dłużej, warto wyjść poza ścisłe centrum Starego Miasta. Koniecznie trzeba poznać historię Westerplatte i Twierdzy Wisłoujście. Zapoznać się z wydarzeniami w Stoczni Gdańskiej na nowej wystawie Europejskiego Centrum Solidarności. Odnaleźć Muzeum Bursztynu oraz molo w Brzeźnie. Jest ono oddalone od tego słynnego w Sopocie zaledwie o 5 km spacerem wzdłuż plaży.
Atrakcje Gdańska w centrum miasta:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Hotel Gdańsk Brovarnia Sp. z o.o., ul. Chopina 6, 81-752 Sopot, NIP: 5832621608
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Gdańsk Boutique. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".
Zapisz się na nasz newsletter
Otrzymuj najlepsze oferty Triverny i informacje o promocjach!