Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Luxury Chalet Karpielówka to dwa bliźniacze domki usytuowane w cichej i urokliwej części Kościeliska, zaledwie 5 km od Doliny Kościeliskiej i Jaskini Mroźnej. Gości tu nowoczesny design inspirowany regionalnym wzornictwem, a z okiem rozpościera się widok na Tatry, którego nie zapomnisz. Karpielówka leży na granicy Zakopanego i Kościeliska. Położona nieco wyżej niż centrum miasta zapewnia wyjątkowe widoki i niepowtarzalny klimat.
Każdy domek przeznaczony jest dla 6-8 osób. Składa się z trzech wygodnych, klimatycznych sypialni z podwójnymi łóżkami, dwóch łazienek oraz części wypoczynkowej z aneksem kuchennym. Dwie dodatkowe osoby mogą spać na antresoli. Metraż domku wynoszący 100 m2 sprawia, że wszyscy wygodnie mogą się w nim pomieścić. Domek posiada taras z obłędnym widokiem na góry, meblami ogrodowymi i sprzętem do grillowania.
Pośród wyposażenia zadbano o wygodne łóżka, szafy, telewizor, działa także bezprzewodowy internet Wi-Fi. Otwarta strefa dzienna składa się z części wypoczynkowej z telewizorem z płaskim ekranem oraz jadalnej ze stołem i krzesłami. W kuchni znajdują się ekspres do kawy, płyta kuchenna, piekarnik, przybory kuchenne, czajnik elektryczny, zmywarka, kuchenka mikrofalowa, lodówka. W domku dostępny jest sprzęt do prasowania. Łazienki wyposażono w wannę oraz kabinę prysznicową, ręczniki, kosmetyki, suszarki do włosów i papier toaletowy.
Choć lokalizacja sprzyja wypoczynkowi i wyciszeniu, najbliższy samoobsługowy sklep spożywczy mieści się w oddaleniu niespełna 5 minut spacerem. Nieopodal znajdują się także restauracje i pizzeria.
Kościelisko to duża podhalańska wieś o charakterze wypoczynkowym, sąsiadująca z Zakopanem, położona na południowych stokach Pogórza Gubałowskiego, z widokiem na Tatry. Zakopane zaś jest niekwestionowaną stolicą polskich Tatr, dużym ośrodkiem sportów zimowych i w każdej porze roku przyciąga turystów, chcących nacieszyć się majestatem górskich grani, spacerami z pięknymi widokami czy po prostu przebywaniem w mieście o wyrazistych tradycjach i licznych atrakcjach turystycznych. W Zakopanem nie można się nudzić.
Pierwsi turyści zaczęli przyjeżdżać do Zakopanego 150 lat temu, gdy miejscowość w niczym nie przypominała tej dzisiejszej – nie było hoteli, restauracji, wyciągów, dróg, rowerów – Górale dopiero uczyli się, jak podejmować gości. Niepowtarzalne krajobrazy, bliskość gór oraz ciekawość lokalnej kultury sprawiły, że potok przyjezdnych zwiększał się z każdym rokiem, miejsce szybko zaczęło się rozwijać, a otwarte tereny zabudowywać. W 1933 roku Zakopane, już jako znany kurort międzywojennej Polski, otrzymało prawa miejskie i stało się najwyżej położonym miastem w kraju. Obecnie oferta rozrywkowo-kulturalno-kulinarna dla osób odwiedzających Podhale jest bardzo bogata. Zakopane wciąż przyciąga turystów i stanowi doskonałą bazę do wyjść w góry – istnieje cała sieć znakowanych szlaków pieszych o różnym stopniu trudności.
Co zobaczyć w Zakopanem?
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Art-G Tomasz Gut, ul. Jagiellońska 18, 34-500 Zakopane, NIP: 7361619285
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Domki Karpielówka Luxury Chalet. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".