Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Ośrodek Gawra położony jest bezpośrednio nad jeziorem Omulew, które wraz ze swą linią brzegową jest strefą ciszy. Z dala od zgiełku wakacyjnych miejscowości łatwo zatopić się w kojące dźwięki natury – szum trzcin, śpiew ptaków, odgłosy budzącego się poranka... Ośrodek Gawra to prawdziwa oaza spokoju i relaksu, a jego okolice to raj dla miłośników przyrody. Miłośnicy pływania i sportów wodnych mogą korzystać z prywatnej linii brzegowej Ośrodka.
Na Gości czekają przestronne, komfortowe wyposażone pokoje z łazienką i widokiem na las. Zostały świeżo odnowione i funkcjonalnie umeblowane – posiadają wygodne łóżka, pojemną szafę, telewizor LCD. Do każdego pokoju dostaniesz się windą. Każdy pokój posiada własną łazienkę z kabiną prysznicową, ręcznikami i zestawem kosmetyków.
Ośrodek Gawra słynie z ciszy, pięknej okolicy i wybornej kuchni. Restauracja w Gawrze to jedno z ulibionych miejsc Gości. Chlubą są tutaj tradycyjne, regionalne przysmaki, a także dania nowoczesnej kuchni przygotowane z lokalnych produktów. Z przestronnej sali restauracyjnej można wyjść bezpośrednio na taras widokowy i cieszyć się posiłkiem obserwując malownicze pejzaże jeziora Omulew. Rano organizowane jest pyszne śniadanie w formie szwedzkiego stołu. Popularnością i uznaniem cieszy się gorący bufet z przyrządzanymi na miejscu posiłkami. Świeże pieczywo z lokalnych piekarni, wyrabiane na miejscu bez konserwantów wędliny i pasztety, własne wypieki, a do tego gorąca herbata, kawa i zimne soki – czy można lepiej zacząć dzień?
O harmonię ducha i ciała można zadbać w Strefie Wellness & SPA na Mazurach. Tu zapomnisz o zmęczeniu i stresie, doskonale się wyciszysz i zrelaksujesz, zadbasz o swój wygląd i samopoczucie. W ofercie znajduje się sauna sucha, biosauna, hydromasaż, relaksacyjne i lecznicze masaże. Można korzystać także z siłowni i sali fitness.
Główną atrakcją Mazur bez wątpienia są jeziora i piękna przyroda. Ośrodek Gawra dysponuje prywatną linią brzegową wraz z pomostem oraz spokojną okolicą, nieskażoną turystycznym gwarem. Otaczające Ośrodek tereny przecinają liczne ścieżki i szlaki turystyczne, prowadzące przez najpiękniejsze leśne zakątki. Są tu także ścieżki rowerowe i doskonałe warunki do jazdy konnej. Miłośników przyrody z pewnością ucieszy bliskość rezerwatu przyrody Koniuszanka z wiekowym drzewostanem oraz płynąca tędy rzeka Omulew, będąca istnym fenomenem natury. Leśne ostępy zamieszkują sarny, jelenie i łosie, a także bobry, które upodobały sobie podmokłe obszary rezerwatu.
Amatorów odkrywania historycznych miejsc na pewno zaciekawią pobliskie miejscowości:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Inco Projekt Sp. z o.o., ul. Wspólna 25, 00-519 Warszawa, NIP: 5252572655
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Ośrodek Gawra. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".