Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Holiday Inn Express Rzeszów Airport to idealne miejsce zarówno dla poszukujących miłego wypoczynku, jak i wymagających spokojnego miejsca do pracy. Do hotelu Holiday Inn Express Rzeszów Airport można łatwo dotrzeć na piechotę z lotniska Rzeszów Jasionka. Doskonała lokalizacja obok centrum konferencyjnego G2A Arena – największego miejsca spotkań i wystaw w regionie. Na miejscu dostępny jest parking, a centrum miasta znajduje się parę minut drogi od hotelu.
Pokoje zostały urządzone tak, by zapewnić jak najlepszy wypoczynek. Wyposażone są w wygodne łóżka z możliwością wyboru twardości poduszek, duży telewizor smart TV oraz szybki internet. Wszystkie pokoje są klimatyzowane i wyposażone w zestaw do parzenia kawy i herbaty oraz żelazko i deskę do prasowania. Oprócz standardowych 2-osobowych pokoi z podwójnym łóżkiem lub dwoma osobnymi, hotel dysponuje pokojami typu queen+sofa, w których oprócz łóżka małżeńskiego mieści się także rozkładana kanapa, mogąca stanowić kolejne miejsce noclegowe.
W hotelu działa restauracja oraz całodobowy drink bar. Śniadanie w formie bufetu jest wliczone w cenę pokoju i obejmuje wybór pieczywa, wędlin, serów, świeżych wypieków i owoców oraz gorących i zimnych napojów. Od południa można szukać ulubionych potraw w menu restauracji hotelu Holiday Inn Express Rzeszów Airport, która specjalizuje się w klasykach w nowoczesnym wydaniu. Bar z widokiem na lotnisko, oferujący wybór alkoholi i drobnych przekąsek, jest dostępny całą dobę. To idealne miejsce, aby po całym dniu spotkań zrelaksować się z przyjaciółmi i współpracownikami.
Rzeszów to miasto piękne, pełne uroku i dobrego klimatu. Będąc stolicą Podkarpacia, stanowi dogodną bazę wypadową do zwiedzania regionu. Pobyt w hotelu Inn Express Rzeszów Airport warto wykorzystać do zobaczenia rezydencji magnackiej Lubomirskich i Potockich w Łańcucie (20 km), urokliwego pałacyku myśliwskiego Potockich w Julinie (25 km), oddania się spacerowi po ścieżkach rezerwatu przyrody Bór (2 km), przyjrzenia się startom i lądowaniom samolotów z tarasu widokowego na lotnisku Rzeszów-Jasionka (200 m), wypoczynku nad zalewem w Bratkowicach (15 km), oddychania najodowanym powietrzem w Sołonce (33 km), gdzie znajduje się źródło wody leczniczej i kaskada solankowa. Z Rzeszowa jest już całkiem niedaleko w Bieszczady czy do Magurskiego Parku Narodowego – oba piękne przyrodniczo obszary dzieli od miasta około stu kilometrów.
Najważniejszymi atrakcjami samego Rzeszowa są:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Polski Holding Hotelowy Sp. z o.o., ul. Komitetu Obrony Robotników 39G, 02-148 Warszawa, NIP: 5222482605
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Holiday Inn Express Rzeszów Airport. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".