Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Stella Resort & SPA to nowo otwarte miejsce nad Bałtykiem, położone nieopodal Gdańska i półwyspu Helskiego, a jednocześnie w otoczeniu natury, w spokojnej miejscowości Chłapowo. Plaża i szum fal są na wyciągnięcie ręki, dzieli je od obiektu zaledwie 400 metrów. Resort zapewnia doskonałe warunki dla wypoczynku zarówno dla par, jak i dla rodzin z dziećmi.
Na gości czeka ponad 20 komfortowych, przestronnych pokoi 2-, 3- i 4-osobowych z balkonem i widokiem na morze lub basen. Każdy pokój posiada łazienkę z kabiną prysznicową oraz jest wyposażony w TV, lodówkę, biurko, a także zestaw do parzenia kawy.
Stella Resort & SPA w sezonie letnim udostępnia swoim gościom – wodną strefę „Pool&Chill” z basenem zewnętrznym, strefą chill oraz barem. Otwarta została już również wewnętrzna, całoroczna strefa SPA z krytym basenem, jacuzzi, grotą solną i sauną.
Obiekt posiada własną restaurację oferującą gościom codzienne śniadania i smaczne dania oparte na świeżych składnikach.
Najbliższa okolica obfituje w ciekawe miejsca, zarówno przyrodnicze, jak i historyczne:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Wynajem Pokoi Rafał Jędryszka, ul. Skautów 7, 84-120 Władysławowo, NIP: 5871447161
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Stella Resort & SPA. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".