Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Premium Nosal Resort oferuje 35 komfortowo wyposażonych pokoi, w różnych standardach hotelowych, o powierzchni od 20 m2 do 36 m2. Każdy pokój wyposażony jest w TV, sejf, lodówkę oraz dostęp do internetu Wi-Fi. W łazienkach z prysznicem znajduje się suszarka do włosów, komplet ręczników, podstawowe środki higieniczne.
Na terenie obiektu znajduję się restauracja, serwująca pyszne posiłki, wśród których nie zabrakło specjałów kuchni regionalnej. Uzupełnieniem oferty kulinarnej jest hotelowy bar.
Położone najbliżej "zimowe" atrakcje to Centrum Narciarskie Nosal (odległość ok. 600m), Stok Narciarski Koziniec (odległość 1,5 km) oraz Kompleks Skoczni Narciarskich i Stoków w odległości 2,3 km.
Będąc w Zakopanem nie sposób ominąć wizyty w basenach termalnych. Aquapark Zakopane znajduje się w odległości od 3 km od Premium Nosal Resort by Sun&Snow, Termy Szaflary - ok. 15 km, Termy Bukovina - ok. 14 km, a Termy Białka - ok. 25 km.
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Sun & Snow Sp. z o.o., ul. Gałczyńskiego 4, 00-362 Warszawa, NIP: 5213507582
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Premium Nosal Resort by Sun&Snow. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".