Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Hotel Sheraton gwarantuje komfort w centrum Poznania. Jego lokalizacja w ścisłym centrum miasta, w pobliżu dworca kolejowego, naprzeciw głównego wejścia do Centrum Wystawienniczego Targów Poznańskich oraz tylko kwadrans jazdy samochodem z lotniska Ławica stanowi niepodważalny atut. Doskonały pobyt umilają przytulne i eleganckie wnętrza, restauracja, bar, strefa fitness z basenem oraz sale konferencyjne i bankietowe.
Pokoje są przestronne i wykończone w wysokim standardzie. Wszystkie są klimatyzowane, zawierają miejsce do pracy (biurko i krzesło), komodę, szafę, TV, a także zestaw do prasowania. Łazienki są w pełni wyposażone w komplety ręczników, kosmetyków, prysznic lub wannę. Pokoje typu classic mają powierzchnię aż 28 m2, zostały zaprojektowane w nowoczesnym stylu i wyposażone w wyjątkowo komfortowe łóżka Sheraton Signature Sleep Experience Bed oraz dodatkowy fotel. Pokoje typu family są jeszcze większe, a ciepłe barwy wypełniające wnętrza zapewniają miłą atmosferę. W pokojach tych znajduje się łóżko małżeńskie typu king oraz rozkładana sofa, z której może skorzystać jedna osoba dorosła lub dwoje dzieci.
W hotelu mieści się Restauracja Rynek, będąca wspaniałym miejscem, aby rozpocząć dzień pożywnym śniadaniem. W kolejnej części dnia szef kuchni zaprasza na lokalne dania w autorskim wykonaniu. Hotel posiada także bar, w którym można spędzić czas nie tylko wieczorem.
Na strefę relaksu składa się ładnie zaaranżowany basen z panoramicznym oknem oraz świetnie wyposażona sala fitness z siłownią.
W hotelu znajdują się ponadto centrum biznesu z nowymi salami konferencyjnymi oraz pralnia, a room service dostępny jest całodobowo.
Dodatkowym atutem hotelu jest także własny parking naziemny, który jest bezpłatny dla Gości hotelowych.
Poznań to historyczna stolica Wielkopolski, obecnie piąte pod względem liczby ludności miasto w Polsce z ponad 530 tysiącami mieszkańców. Jest chętnie odwiedzany w celach turystycznych, biznesowych oraz naukowych, ceniony jako centrum uniwersyteckie oraz targowe. Funkcjonuje tu międzynarodowy port lotniczy Poznań-Ławica, a Międzynarodowe Targi Poznańskie, będące największym i najstarszym centrum wystawienniczym w Polsce, są odwiedzane rocznie przez ponad 800 tysięcy osób.
Przez Poznań przebiegają trasy turystyczne: Trakt Królewsko-Cesarski (na tej trasie można podróżować specjalnym tramwajem nr 17), Szlak Piastowski, Szlak Romański, Trasa Kórnicka oraz Wielkopolska Droga św. Jakuba. Wokół miasta wytyczono tzw. Pierścień Rowerowy Dookoła Poznania, połączony z centrum siedmioma szlakami dojazdowymi.
W Poznaniu warto zobaczyć:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Centrum Obsługi Biznesu Sp. z o.o., ul. Bukowska 3/9, 60-809 Poznań, NIP: 7791999250
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Sheraton Poznań. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".