Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Blue Waves Resort**** to świetny wybór dla wszystkich, którzy chcieliby komfortowo odpocząć nad krystalicznie czystym morzem na chorwackiej wyspie. Hotel znajduje się w północnej Chorwacji, więc nie wymaga uciążliwej podróży, a znakomita na wakacje wyspa Krk połączona jest z lądem mostem – nie trzeba korzystać z przeprawy promowej.
Blue Waves Resort**** czyni wszystko, byś poczuł się jak w domu, domu na plaży. Dlatego wszystkie pokoje zostały starannie zaprojektowane przy użyciu naturalnych materiałów i kolorów, a przede wszystkim wyposażone zgodnie ze standardami 4-gwiazdkowego hotelu. Pokoje są klimatyzowane, pokoje typu superior oraz family suite gwarantują widok na morze. Wszystkie pokoje posiadają TV LCD z dostępem do kanałów satelitarnych, połączenie z bezpłatnym WiFi, minibar, sejf oraz drzwi zamykane elektronicznie. Ponadto w pokojach typu superior mieści się dodatkowa sofa, a pokoje family suite posiadają pokój dzienny z łóżkiem dla dwójki dzieci do 12 lat. W łazience pokoju standard zainstalowana jest wanna, zaś w pokoju superior kabina prysznicowa. W każdej na gości czekają ręczniki, przybory toaletowe i suszarka do włosów.
Kulinarnymi przysmakami można cieszyć się w restauracjach położonych tuż przy plaży, a starannie dobranych dań kuchni chorwackiej można próbować, podziwiając widok na morze lub na zacisznym tarasie. Codzienne śniadania organizowane są w formie obfitego bufetu. Goście mogą korzystać także z trzech barów – nieopodal recepcji, przy basenie, a także na plaży.
Doskonały relaks zapewni wizyta w kameralnej przestrzeni hotelowego Wellness & SPA. Zabiegi wykonywane są tutaj przez profesjonalny zespół terapeutów wellness, używających naturalne produkty inspirowane śródziemnomorskim otoczeniem. Neutralna kolorystyka i minimalistyczny wystrój wnętrz pozwalają skupić się na sobie i zregenerować siły. Można tutaj skorzystać z relaksacyjnego masażu, sauny, podgrzewanego krytego basenu z jacuzzi, a także z sali fitness z widokiem na basen.
To świetne miejsce dla miłośników wypoczynku blisko wody, którzy mogą korzystać z plaży oraz dwóch basenów zewnętrznych. Kamienista plaża z krystalicznie czystą wodą znajduje się tuż przy hotelu i nie wymaga przechodzenia przez ulicę. Zarówno na plaży, jak i przy hotelowych basenach dostępne są leżaki oraz parasole (na plaży dodatkowo płatne).
Wakacje to o wiele więcej niż pobyt w hotelu, nawet umiejscowionym tuż przy plaży i posiadającym dwa baseny. Warto pamiętać, że na wyspie Krk znajdują się zabytki przyrodnicze, kulturowe, historyczne i religijne. W wiele miejsc można dojść pieszo, dojechać rowerem lub samochodem.
W samej miejscowości Malinska na wybrzeżu znajduje się kościół św. Mikołaja, w którym urządzono galerię artystyczną prezentującą dzieła lokalnych artystów.
Atrakcje przyrodnicze na wyspie Krk:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Byder projektiranje d.o.o., Rova 33, 51511 Malinska, NIP: HR55670089612
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Blue Waves Resort. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".